دیدار-معاون-سیاسی-رییس‌الوزار-با-نمایندگان-جامعه-مدنی

معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی با نمایندگان جامعه مدنی کشور دیدار کرده و گفته که امارت اسلامی ازهر نوع انتقاد اصلاحی استقبال می‌‎کند.

به گزارش افغان نیوز؛ انعام الله سمنگانی، معاون سخنگوی امارت اسلامی شب گذشته(چهارشنبه،25 جوزا) در صفحه تویترش نوشته مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا با نمایندگان جامعه مدنی زنان و مردان از 34 ولایت کشور دیدار کرده است.

سمنگانی در گفته است که نمایندگان جامعه مدنی از جمله بریالی عمرزی در مورد اجندا و هدف نشست روشنی انداخته و سپس خانم معصومه جامی در خصوص ارزش جامعه مدنی، محمد ابراهیم تولا در مورد اقتصاد، حبیب الله پوپلزی در رابطه به تعلیم و تربیه و تمیم شاهد در زمینه ارزش حقوق مردم صحبت کرده و مشکلات، سوالات، نگرانی‌ها و خواست‌های شان‌را مطرح نمودند.

مولوی عبدالکبیر گفته است که افغانستان خانه مشترک همه افغان‌ها است و پاسداری از نظام اسلامی را فریضه مشترک همه خواند و به اشتراک کنندگان وعده هرگونه همکاری سپرده اند.

عبدالکبیر خطاب به اعضای جامعه مدنی گفته است: « دروازه ما همیشه بر روی تان باز است و امارت اسلامی هر نوع تنقید اصلاحی را می پذیرد و در راستای اصلاح آن تلاش می کند».

او افزوده که امارت اسلامی متوجه بعضی از مشکلاتی که وجود دارد، است و برای حل آن تلاش‌ها جریان دارد.

دیدار معاون سیاسی رییس‌الوزار با نمایندگان جامعه مدنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد