رئیس-جمهورغنی-وضعیت-امنیتی-هرات-را-به-بررسی-گرفت

رئیس جمهورغنی در راس یک هیئت بلند پایه دولتی به منظور غم شریکی با خانواده های قربانیان حمله بر مسجد جوادیه و بررسی اوضاع امنیتی، وارد ولایت هرات گردید.

به گزارش افغان نیوز: رئیس جمهور غنی با خانواده های شهدای رویداد تروریستی در مسجد جوادیه، دیدار کرده و مراتب تسلیت و همدردی خویش را با آنان ابراز خواهد نمود.

همچنان رئیس جمهور در جریان این سفر قرار است با خانوادۀ فاطمه قادریان یکتن از اعضای تیم ربات ساز کشور که پدرش را در حادثه تروریستی مذکور از دست داده است، به طور جداگانه دیدار و با وی و سایر اعضای خانواده اش،  غمشریکی و همدردی نمود.

رئیس جمهور کشور در این سفر، برعلاوۀ دیدار با والی آن ولایت، به قول اردوی ۲۰۷ ظفر و در آنجا طی یک جلسه ای امنیتی با اشتراک مقامات ملکی و نظامی آن ولایت، اوضاع امنیتی حوزۀ جنوب غرب بخصوص ولایت هرات را بررسی کرد.

به همین ترتیب رئیس جمهور غنی با جنرالان، سربازان و بریدملان قول اردوی متذکره، دیدار نمود و خواست ها و پیشنهادت آنانرا بخاطر بهبود وضعیت امنیتی ولایت هرات، استماع خواهد کرد.

قابل ذکر است که هفته گذشته دو تروریست انتحاری بر نمازگذاران در مسجد جوادیه ولایت هرات حمله کرده که در نتیجه 30 تن را کشتند و بیش از 50 تن دیگر را زخمی ساختند.

اما شماری از شهروندان هرات در فضای مجازی سفر رئیس جمهور را به این ولایت بدون دست آورد خوانده و گفتند که این سفر نمایشی بوده است.

رئیس جمهورغنی وضعیت امنیتی هرات را به بررسی گرفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد