رسانه-ها-در-سیاست-نشراتی-شان-تجدید-نظر-نمایند

مژگان مصطفوی معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ می گوید: رسانه ها درحالی که رویدادها و واقعیت های کشور را بازتاب می دهند در نظر داشته باشند که آرامش مردم را با پوشش اخبار جنگ نگیرند.

به گزارش آژانس افغان خبر: مژگان مصطفوی رییس نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز پنج شنبه(30 جدی) در کنفرانس مطبوعاتی زیر نام نخستین نشست تخصصی انستیتیوت صلح، رسانه و حکومتداری خوب گفت: رسانه ها باید معیاری شوند و در کاهش ترس و وحشت و همچنان توسعه و ایجاد صلح میان مردم با دولت همکار باشند.

رییس نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ تصریح نمود،کاهش سریال های ترویج کننده جنگ و خشونت، انعکاس از رویدادهای انکشافی و توسعه ای کشور، پیگیری نوع آوری ها و رخداد های امیدوار کننده و همچنان  دسترسی رسانه ها به اطلاعات از سوی حکومت می تواند امید تازه ای برای مردم باشد.

خانم مصطفوی با ابراز اینکه رسانه ها در عرصه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نقش ارزنده ای را ایفا می کنند افزود: بزرگ ترین مشکل در کشور ناامنی است که همه از حکومت تا مردم عادی از آن شکایت می کنند و رسانه ها نیز تمامی اوقات و تمرکز شان روی بازتاب این نظریات می باشد.

مصطفوی با وصف اینکه رسانه های افغانستان رشد چشم گیری داشته است اضافه نمود، رسانه ها جایگاه اصلی خود را در کشور به دست آورده و مردم نیز به رسانه ها اعتماد دارند.

رسانه ها در سیاست نشراتی شان تجدید نظر نمایند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد