رییس-جمهور-یتیمان-کارهای-بزرگی-را-انجام-داده-می-توانند

رئیس جمهور غنی خطاب به اطفال پرورشگاه ولایت خوست، گفت: پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص)، یتیم بود و این بدان معناست که یتیمان کارهای بزرگی را انجام داده می توانند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور عصر دیروز جمعه(18، دلو) در دیدار با اطفال پرورشگاه شهید سلطان محمود خیرخواه ولایت خوست در ارگ، گفت: شما دختران و پسران من هستید و این را می دانید که پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص)، یتیم بود و این بدان معناست که یتیمان کارهای بزرگی را انجام داده می توانند.

رئیس جمهور از بصیرخان که به نمایندگی از سایر کودکان پرورشگاه، خواست های آنان را با جرئت و وضاحت بیان کرد، تشکر نموده، گفت که مبلغ دوصد هزار افغانی را به شما هدیه میدهم تا به منظور تهیه لباس و سایر ضروریات تان به مصرف برسانید و همچنان پنجصد هزار افغانی را در بخش ورزش به شما کمک مینمایم.

وی ضمن ستایش از شجاعت و دلیری مردم ولایت خوست، گفت که بخاطر رسیدگی به سایر پیشنهادات تان، یک هیات به ولایت خوست فرستاده می شود.

اشرف غنی به وزارت معارف هدایت داد تا پیشنهاد خویش را در مورد ارتقای مکتب ابتدائیه پرورشگاه شهید سلطان محمود خیرخواه ولایت خوست به لیسه، ترتیب نماید.

آقای غنی در اخیر سخنانش خطاب به کودکان یتیم گفت که شما به آرزوهای تان زمانی دست می یابید که درس و سبق بخوانید و جرئت و قوت این کار در چهره های تان نمایان است.

در جریان این دیدار، کودکان پرورشگاه شهید سلطان محمود خیرخواه ولایت خوست یک پارچه ترانه را اجرا کردند و لوح تقدیر را به رئیس جمهور بخاطر حمایت از حقوق کودکان، اهدا نمودند.

رییس جمهور: یتیمان کارهای بزرگی را انجام داده می توانند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد