زنان-غور-اجازه-نمی‌دهیم-دوره-سیاه-طالبان-دوباره-تکرار-شود

زنان ولایت غور با حمل سلاح و حمایت از نیروهای امنیتی اعلام کردند که دیگر اجازه نمی‌دهند تاریخ، ذلت، شلاق و ظلم طالبان دوباره علیه مردم تکرار شود.

به گزارش افغان نیوز؛ دفتر مطبوعاتی ولایت غور با نشر اعلامیه، گفته است که صدها زن، صبح امروز با حمل سلاح به‌گونه خود جوش حمایت همه جانبه شان را از نیروهای امنیتی و نظام جمهوریت اعلام کردند.

زنان غور هشدار دادند که درکنار فرزندان شان در صف نیروهای امنیتی از کشور در برابر تروریستان بخصوص طالبان دفاع می‌کنند، می‌ایستند ونمی‌گذارند که دوباره طالبان حکومت شلاق شان‌را بر مردم حاکم بسازند.

آنان می‌گویند که زنان دوره تاریک و سیاه طالبان را به یاد دارند و هیچ گاهی این گروه مزدور وتاریک اندیش نمی‌تواند برسرنوشت مردم حاکم شود.

داکتر عبدالظاهر فیض‌زاده، والی غور، همت و شجاعت زنان این ولایت را نشانه از پیروزی مردم در برابر طالبان دانسته، و تاکید داشت که آنان نمی‌خواهند تاریخ، ذلت، شلاق و تاریخ ظلم طالبان دوباره علیه مردم تکرار شود.

والی غور افزود که زنان با حمایت شان از نظام و نیروهای امنیتی نشان داده‌اند که مردم افغانستان بدون حضور خارجی‌ها می‌توانند کشور شان را اداره کنند و بسازند.

این درحالی است که وزارت دفاع ملی اعلام کرده که در ۲۴ ساعت گذشته در ۹ ولایت کشور ۱۴۳ طالب کشته و ۱۲۱ تن دیگر زخمی شده اند.

زنان غور: اجازه نمی‌دهیم دوره سیاه طالبان دوباره تکرار شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد