ساخت-۲۸۶-متر-پل-هوایی-پیاده-رو-در-۸-نقطۀ-مزدحم-شهر-کابل

به هدف مصوونیت و ایجاد سهولت‌های شهری، ۲۸۶ متر پل هوایی پیاده رو در ۸ نقطۀ مزدحم شهر کابل ساخته می شود.

به گزارش افغان نیوز: شهرداری کابل اظهار داشته است که به‌هدف مصوونیت و ایجاد سهولت‌های شهری، شاروالی کابل بعد از مطالعات همه جانبه، با در نظرداشت معیارهای شهری و کیفیت بلند، مصوونیت عابرین پیاده در حین عبور و مرور از جاده‌ها را مد نظر گرفته که قرار است در آیندۀ نزدیک برنامۀ ساخت و نصب ۲۸۶ متر پل‌های هوایی را در ۸ موقعیت مزدحم و ضروری شهر کابل عملی کند.

قابل ذکر است با ساخت ا...ین پل‌های هوایی، حوادث ترافیکی در جاده‌های مزدحم شهر کاهش و ایمنی عابرین پیاده که در اولویت نخست شاروالی کابل قرار دارد افزایش پیدا می‌کند.

شاروالی کابل این پل‌های هوایی را در بازار کوتل خیرخانه به طول ۲۳ متر، بازار افشار به طول ۴۸ متر، لیسه ملالی به طول ۳۱ متر، پوهنتون کابل به طول ۱۸ متر، جادۀ میدان هوایی مقابل لیسه بی بی مهرو به طول ۴۸ متر، دهنۀ نل در ناحیه ۲ و ۴ به طول ۴۰ متر، سرک سوم کارتۀ نو به طول ۳۰ متر و مقابل فاز اول شهرک آریا به طول ۴۸ متر در آینده‌ٔ نزدیک نصب می‌کند.

ساخت پل‌های هوایی عابر پیاده (Pedestrian Overpass Bridges) بر روی جاده‌های شهری می‌تواند گامی مؤثر برای اولویت دهی به عابرین پیاده در سطح شهر باشد که این پل‌ها دارای شاخص‌های مانند تسهیل و افزایش ایمنی در تردد افراد پیاده برای عبور و مرور از جاده‌ها بخصوص نقاط مزدحم می‌باشد.

ساخت ۲۸۶ متر پل هوایی پیاده رو در ۸ نقطۀ مزدحم شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد