سرپرست-جدید-وزارت-فواید-عامه-به-کارش-آغاز-کرد

سرپرست جدید وزارت فواید عامه می‌گوید که اداره‌های دولتی مربوط به ارایه خدمات به شهروندان و جامعه می‌باشد و نباید کسی از آن استفاده شخصی نماید.

به گزارش افغان نیوز؛ ملا محمد عیسی ثانی، سرپرست جدید وزارت فواید عامه امروز ( یک‌شنبه، ۲ دلو) در جریان معرفی‌اش در این وزارت گفت که تمام کارمندان ادارات موظف به اجرای کاری مردم می‌باشد و نباید در روند کاری مردم تاخیر صورت گیرد. 

ثانی افزود که ادارات دولتی مربوط به همه اقشار جامعه می‌باشد و نباید کسی آن را شخصی سازی نماید. او تاکید کرده که این اداره تلاش خواهد کرد که برای مردم خدمات خوب را ارایه نماید. 

نورالحق انور، رییس اداره امور در جریان معرفی سرپرست وزارت فواید عامه گفت که موظف شدن در اداره‌های دولتی فقط جنبه کار و خدمت را دارد.

او تاکید کرد که هر فردی که در پست‌های حکومتی گماشته می‌شود، امارت اسلامی توقع کار و عرضه خدمات خوب را دارد و باید سرپرست‌های جدید تلاش نمایند. 

عبدالکریم فاتح، معین تخنیکی وزارت فواید عامه می‌گوید که ماموران این وزارت بر اساس فرمان رهبری امارت اسلامی با رهبری جدید این وزارت همکار بوده و در راستای بهبود کیفیت فعالیت خواهد کرد. 

شیخ عبیدالله، یکی از عالم دینی گفت که مسوولیت در اداره یک امانت است و نباید در امانت خیانت صورت گیرد 

این در حالی است که نزدیک به دوسال از تغییر نظام می‌گذرد اما؛ تاهنوز کابینه امارت اسلامی از سوی سرپرستان اداره می‌شود. 

 

آژانس افغان نیوز– مهدی انصاری

 

 

سرپرست جدید وزارت فواید عامه به کارش آغاز کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد