سرپرست-وزارت-زراعت-با-مسوولان-موسسه-اسلو-دیدار-کرد

مقام‌های وزارت زارعت، آبیاری و مالداری می‌گویند که با طرزالعمل واضح که خلاف شریعت نباشد می‌توان فعالیت‌های را برای زنان ایجاد کنیم. 

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در خبرنامه‌ای ایکس خود امروز ( دوشنبه، ۲۵ جدی) گفته است که عطاالله عمری سرپرست این وزارت در دیدار با عبدالسلام احمدی رییس موسسه اسلو و شماری از مسوولان این موسسه گفته است که با طرزالعمل واضح که خلاف شریعت نباشد می‌توان فعالیت‌های را برای زنان در این وزارت ایجاد نمایم تا آن‌ها بتوانند فعالیت نمایند.

طبق خبر‌نامه این وزارت آقای عمری در این دیدار گفته است که این وزارت با طرزالعمل‌های جامع به هدف اجرای برنامه‌ها، همکار موسسه‌های ملی و بین‌المللی است. 

این وزارت نگاشته است که عبدالسلام احمدی رییس این موسسه در این دیدار گفته است که این موسسه در هماهنگی با وزارت زراعت و مطابق اولویت‌های مردم کار خواهد کرد و هدف این موسسه حمایت و توانمندی فامیل‌ها و دهاقین افغانستان است. 

موسسه اسلو در سال ۲۰۱۳ در افغانستان فعالیت‌‌هایش را در بخش‌های تعلیم، زراعت، صحت، و توانمندسازی مردم به‌خصوص زنان آغاز نموده که ۱۸ ولایت را تحت پوشش فعالیت‌های شان قرار داده است.

سرپرست وزارت زراعت با مسوولان موسسه اسلو دیدار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد