سعید-خوستی-با-دختری-بنام-الهه-ازدواج-کردم-نه-تجاوز

سخنگوی پیشین وزارت امور داخله حکومت سرپرست اتهام تجاوز جنسی بر دختری بنام الهه را رد کرد و می‌گوید: «من با در خواست الهه با او ازدواج قانونی کرده بودم».

به گزارش افغان نیوز؛ نوار تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که در آن دختری بنام الهه دلاورزی ادعا می‌کند قاری سعید خوستی، سخنگوی پیشین وزارت امور داخله حکومت سرپرست، نخست بر او تجاوز سپس با اجبار به نکاح خود در آورده است.

قاری سعید خوستی بامداد امروز(چهارشنبه، 9 سنبله) در واکنش به این نوار تصویری، اتهام تجاوز جنسی بر الهه دلاورزی را رد کرده و گفته که شش ماه پیش با او ازدواج قانونی کرده است.

خوستی در صفحه تویترش نوشته: «شش ماه قبل به درخواست دختری به نام الهه ازدواج کردم و بعدآ متوجه شدم که این دختر مشکل ایمانی و عقیدتی دارد».

او در ادامه نگاشته است: « تلاش کردم با نصیحت و بحث، عقاید‌اش را اصلاح کنم اما؛ نشد تا اینکه آشکارا به مقدسات اسلامی و قرآن کریم توهین می‌کرد که ثبوت‌اش نزدم است».

قاری سعید خوستی ادعای الهه دلاورزی مبنی برلت و کوب او را توسط خودش رد کرده و نگاشته است: «من نه زدم و نه کسی را لت و کوب کردم بلکه از صلاحیت شرعی و قانونی خود استفاده نموده و راه زندگی‌ام را جدا و او را طلاق دادم».
خوستی ازدواج با الهه که اکنون ادعای تجاوز و لت و کوب را مطرح کرده، ازداواج نا موفق خوانده و گفته است که از این پیوند ازدواج پیشمیان است.

او  بابت این امر از مجاهدین امارت اسلامی و مردم افغانستان معذرت خواهی کرده و گفته است: « خدا مرا ببخشد».

نشر نوار تصویری الهه که در آن خود را با گریه معرفی می‌کند به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست بدست می‌شود.

کابران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های تند و متفاوت نسبت به آن مطرح کرده اند.

سعید خوستی: با دختری بنام الهه ازدواج کردم نه تجاوز

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد