سومین-کنفرانس-اقتصادی-توسط-رئیس-اجراییه-کشور-درهرات-افتتاح-شد

رئیس اجراییه کشور امروز درسفر به ولایت هرات سومین کنفرانس اقتصادی و نمایشگاه تولیدات صنایع داخلی این ولایت را افتتاح کرد.

به گزارش افغان نیوز : دوکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، امروز (سه شنبه 26 ثور) در رأس یک هیأت بلندپایه به ولایت هرات رفت.

رییس اجراییه کشور پس از ورود به شهر هرات «سومین کنفرانس اقتصادی و نمایشگاه تولیدات صنایع داخلی هرات» را افتتاح کرد.

رییس اجراییه کشور در این سفر ولایتی در دیدار با رهبری ولایت و مسوولان امنیتی، چالشها، مشکلات و پیشنهادهای نهادهای محلی هرات را مورد بررسی و ارزیابی قرار میدهد.

دوکتور عبدالله عبدالله همچنان با نمایندهگان جامعۀ مدنی، فعالان حقوق زنان، علما و روحانیون، اعضای شورای ولایتی، متشبثین، نماینده گان مجاهدین و اقشار مختلف مردم هرات دیدار و گفتگوخواهد کرد.

در دیدار، رییس اجراییه کشور را وزرای صحت عامه، انرژی و آب، تحصیلات عالی و معاونان وزارتهای اقتصاد، مالیه، تجارت و صنایع، سرپرست ارگانهای محل، نمایندهگان هرات در شورای ملی، برخی از مقامهای ریاست اجراییه، نماینده گان اتاق تجارت و صنایع، بازرگانان و سرمایه گذاران کشور همراهی میکنند.

قابل ذکر است درحاشیه این سفر عبدالله عبدالله با امیر محمد اسماعیل خان یکتن از مجاهدین برجسته حوزه غرب کشور دیدار و گفتگو نمود.

دراین دیدار امیر اسماعیل خان خواستار توجه به وضعیت امنیتی کشور شد و گفت که مجاهدین حاضر هستند که در عرصۀ تأمین امنیت و ثبات حکومت وحدت ملی را یاری رسانند.

سومین کنفرانس اقتصادی توسط رئیس اجراییه کشور درهرات افتتاح شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد