سیزده-تن-به-اتهام-قاچاق-مواد-مخدر-و-مشروبات-الکلی-بازداشت-شدند

در جریان هفته گذشته، پولیس مبارزه علیه مواد مخدر ۱۳تن را در پیوند به ۱۰ قضیه جرایم مسکرات و مواد مخدر بازداشت و به مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر ارسال نموده اند.

به گزارش افغان خبر: مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر با نشر خبرنامه‌ی گفته که مدیریت تدقیق بررسی و لابرتوار پولیس این مرکز پس از بررسی های ابتدایی، تمامی آنها را جهت تحقیق به ریاست عمومی دادستانی اختصاصی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر فرستاده است.

پولیس این افراد را از ولایات:(هرات، کابل، نمیروز، کندهار و لغمان) دستگیر نموده است.

از نزد افراد بازداشت شده بطورمجموعی بیش از 15 کیلوگرام هیروئین،بیش از ۵۳۵ کیلوگرام تریاک،370 لیتر تیزاب،144 لیتر مشروبات الکولی،16 سیت تیلفون همراه،11 عراده موتر و 26 فیرم مرمی مختلف النوع بدست آمده است.

ریاست عمومی دادستانی، شماری از قضایا را پس از تمام مرحله تحقیق عدلی غرض صدور حکم به محاکم فرستاده و تعدادی دیگر آنها را تحت کار دارند.

قابل تذکراست که مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر به اساس ماده های 17 و 16 قانون مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر صلاحیت رسیدگی عدلی وقضائی قضایای که مقدار آن حد اقل 2 کیلوگرام هیروئین، 10 کیلوگرام تریاک، 50 کیلوگرام چرس،50 کیلوگرام مواد کیمیاوی و 50 لیتر مشروبات الکولی یا مسکرات باشند از سراسر کشور دارا است.

سیزده تن به اتهام قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد