شش-پروژه-ساده-سازی-خدمات-اداری-به-اکمال-رسیده-است

مسیح الله محبوب رئیس اداره خدمات ملکی اصلاحات اداری میگوید که شهرداری کابل کار شش پروژه را به کمک کمیسیون مستقل اداری به پایان رسانده است.

به گزارش افغان خبر، اقای محبوب میگوید که کار پروسه توزیع زمین استحقاقی قبلا 128 قدم که 125 روز را در بر داشت اما حالا این کار 26 قدم شده است که تنها 8 روز را در بر میگیرد.

به گفته محبوب پروسه اخذ محصول صفایی قبلا 20 قدم که 14 روز را در بر میگرفت اما حالا به 6 قدم که 2 روز را در بر میگیرد پایین امده است.

وی میگوید پروسه استملاک و توزیع زمین عوض جایداد و بالای جایداد استملاکی قبلا 220 قدم که 351 روز را در بر داشت اما حالا با فعالیت این دو اداره به 60 قدم که 30 روز را در بر میگیرد پایین امده است.

اقای محبوب اضافه میکند که پروسه قباله اول، پروسه اضافه جمی و پروسه اضافه تصرف قبلا 88 قدم بوده که 84 روز را در بر داشت اما حالا این روند به 12 قدم شده است که 6 روز را در بر میگیرد.

در همین حال احمد مسعود توخی معین خدمات شهر سازی میگوید که ساده سازی شش پروژه ملکی کار خیلی دشوار بود که توسط خود افغانان  مدیریت شده است.

به گفته توخی ساده سازی این پروژه ها تجربه خیلی زیاد را به بار اورده که روند این پروسه ها تدوین میشود و جا گزین برنامه سنتی خواهد شد.

به گفته معین خدمات شهر سازی کابل، از 159 پروسه کاری 94 پروسه ان مورد ارزیابی قرار گرفته است و 57 پروسه؛ ساده سازی شده است.

روند ساده سازی خدمات شهری در شهرداری کابل از چهار ماه به این سو آغاز گردیده بود تا روند طی مراحل اداری را برای مراجعه کنندگان سهل سازد.

شش پروژه "ساده سازی خدمات اداری" به اکمال رسیده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد