شهرداری-کابل-با-پول-وام-برنامه-هایش-را-اجرا-کند

رئیس جمهورغنی بیان کرده که شهرداری کابل برای اجرای برنامه های انکشاف شهری، از بانک ها پول قرضه اخذ کند.

به گزارش افغان نیوز: در جلسه شورای عالی توسعه شهری، عبدالله حبیب‌زی سرپرست شاروالی کابل، طرح استفاده از ازدیاد ارزش زمین جهت تمویل برنامه های انکشافی را به جلسه ارائه کرد.

وی سپردن کار به اهل آن، کاهش فساد اداری، تکمیل پروسه های اصلاحات در جمع آوری عواید، تعدیل قوانین در قسمت جمع‌آوری عواید، تصویب قیمت های پیشنهادی ملکیت های شهر کابل و همکاری جدی پولیس را از جملۀ شرایط مهم رشد عواید عنوان کرد.

سرپرست شاروالی کابل گفت که بدست آوردن منابع مالی جهت تمویل پروژه های انکشافی، بهسازی و خدمات می تواند باعث انکشاف ساحات غیرپلانی و احداث تمام زیربناها، بهبود دسترسی، افزایش ارزش زمین، بهبود کیفیت زندگی، رقابت اقتصادی و رشد شهری و همچنان کاهش خطرات و خسارات زیست محیطی شود.

نصیر احمد درانی وزیر انکشاف دهات در این خصوص گفت که ما باید در کنار جذب عواید، به خدمات هم توجه کنیم.

مصطفی مستور سرپرست وزارت اقتصاد گفت که یکی از منابع برای شاروالی، شهرک های می باشند که ویزه نشده اند. وی افزود که شهرک های غیرپلانی می تواند جزء عواید باشد.

رئیس جمهور غنی در این زمینه گفت که شاروالی کابل می تواند با بانک ها صحبت کند تا با دریافت قرضه، پلان های خویش را عملی سازد.

رئیس جمهور افزود که هدف اصلی ما توجه به بهبود زندگی مردم است که چگونه برای آنان خانه های قابل استطاعت را فراهم کنیم. وی بر اهمیت محیط زیست تاکید کرد و گفت که باید برنامه های ما در تضاد با محیط زیست نباشد.

رئیس جمهور غنی در اخیر سخنانش گفت که پلان ها بخاطر عملی نمودن به دقت و بررسی بیشتر، نیاز دارند.

شهرداری کابل با پول وام برنامه هایش را اجرا کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد