شکار-دسیسه-های-دشمنان-کشور-نشوید

رئیس اجرائیه کشور در دیدار با شماری از جوانان گفت که اگر آنها شکار دسیسه های دشمنان افغانستان شوند، آخرین فرصت برای بهبود وضعیت کشوراز دست میرود.

به گزارش افغان نیوز: دوکتور عبدالله در دیدار با جوانان از ولایات مختلف کشور گفت که تروریستان به نام‌های مختلف از جمله طالبان، داعش، القاعده، مردم ما را آماج قرار می‌دهند و به شهادت می‌رسانند. همۀ این گروه‌ها تروریست هستند.

دوکتور عبدالله عبدالله، از آنها خواست که یأس و نا امیدی را در زندگی خویش راه ندهند.

رییس اجراییه کشور با تشریح وضعیت حاکم در کشور، از جوانان خواست که شکار تفرقه‌اندازی‌های دشمنان نگردند. دوکتور عبدالله عبدالله گفت که با اتحاد و همگرایی می‌توان در مقابله با دشمنان و بیرون رفتن از وضعیت کنونی موفق به در آمد.

دوکتور عبدالله عبدالله افزود که اگر خداناخواسته مردم ما به ویژه جوانان شکار برنامه‌های تفرقه‌افگنانۀ دشمنان کشور شوند، آخرین فرصت‌های ما از دست خواهد رفت و ناکامی ما رقم خواهد خورد.

رییس اجراییه کشور خطاب به جوانان گفت که برای مقابله با چالش‌ها و مشکلات جاری در کشور باید شهروندان و مسوولان دولتی به مسوولیت‌های‌شان بپردازند تا کشتی افغانستان به ساحل نجات و آرامش سوق داده شود.

دوکتور عبدالله عبدالله ضمن ستایش از قربانی‌ها و مبارزات جوانان در صفوف نیروهای امنیتی و حوزه‌های دیگر، از جوانان خواست که در برنامه‌ها و حرکت‌های‌شان منافع ملی و سلامت افغانستان را سرمشق خویش قرار دهند.

رييس اجراييه همچنان در صحبت هاي خويش با ابراز تأسف از حوادث اخير و شهادت تعدادي از شهروندان از بررسي و تحقيقات همه جانبه در اين زمينه خبرداد و تاكيد نمود كه ديگر نبايد فرزندان اين كشور هدف گلوله هاي خودي قرار گيرند.

شکار دسیسه های دشمنان کشور نشوید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد