عدم-هماهنگی-ادارات-دولتی،-عامل-ازدحام-ترافیکی-در-شهر-کابل-است

وزیر ترانسپورت بیان کرده که کار های کوتاه مدت و بدون هماهنگی ادارات و فعالیت وسایط غیرقانونی در سطح شهر افزایش ازدحام ترافیکی را در شهر کابل به همراه داشته است.

به گزارش افغان نیوز: جلسه هماهنگی به منظورکاهش ازدحام ترافیکی، عرضه خدمات ترانسپورتی بهتر و آوردن تسهیلات در شهر کابل در وزارت ترانسپورت دایر گردید.

محمد حمید طهماسی وزیر ترانسپورت در این جلسه بیان کرد که عرضه خدمات و آوردن تسهیلات ترانسپورتی در شهر کابل از وظایف ادارات دولتی است.

وی افزود که برنامه های کوتاه مدت و بدون هماهنگی، سبب برهم خوردن نظم ترافیک شهرکابل گردیده باید تمام ادارات، مشترکا در قسمت آوردن تسهیلات به شکل عملی کار خود را آغاز نمایند تا نتایج مثبت درعرضه خدمات ترانسپورتی رونماگردد.
محمد یوسف پشتون مشاور ریاست جمهوری اظهار داشت، ایجاد هماهنگی میان ادارات در قسمت بهبود سیستم ترانسپورتی و عرضه خدمات ترانسپورتی مهم بوده، در مورد آغاز کار های عملی در شهر کابل تاکید نمود.

همچنان سرپرست شاروالی کابل، از برنامه های اصلاحی و پروژه های زیربنایی در قسمت آوردن تسهیلات ترانسپورتی صحبت نموده گفت: رهبری و کارمندان شاروالی کابل در قسمت عملی شدن برنامه ها بمنظور کاهش ازدحام ترافیکی و عرضه خدمات ترانسپورتی در شهر کابل با این کمیته،کار میکند.
بطی بودن پیشرفت عملیات به منظور کاهش ازدحام ترافیکی، فعالیت غیرقانونی وسایط از جمله زرنج و ریکشا های بدون نمبر پلیت در شهرکابل، نبودایستگاه ها و سیگنال های ترافیکی از جمله مشکلاتی است که بر افزایش ازدحام ترافیک در شهر کابل افزوده است.

عدم هماهنگی ادارات دولتی، عامل ازدحام ترافیکی در شهر کابل است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد