غنی-به-مشاور-وزارت-تحصیلات-عالی-مدال-عالی-دولتی-اهدا-کرد

رئیس جمهور غنی از کارکردهای داکتر نذیراحمد پیروز مشاور ارشد وزارت تحصیلات عالی با تفویض نشان عالی دولتی علامه سید جمال‎الدین افغان، تقدیر کرد.

به گزار ش افغان خبر: محمداشرف غنی رئیس جمهور کشور روز گذشته در مراسم تقدیر از فعالیتهای داکتر نذیراحمد پیروز مشاور ارشد وزارت تحصیلات عالی در عرصه تکنالوژی معلوماتی و رئیس مرکز بینالمللی و فرهنگی پوهنتون تخنیکی برلین اشتراک کرد.

در این مراسم که در ارگ انجام شد و در آن خانم اول کشور، وزیر تحصیلات عالی و معینان آن وزارت، احمدنادر نادری مشاور ارشد رئیس‏جمهور در امور روابط عامه و استراتیژیک، فرخنده زهرا نادری مشاور ارشد رئیس جمهور در امور ملل متحد، رئیس پوهنتون کابل و شماری از استادان و فارغان دوره ماستری پوهنتون تخنیکی برلین حضور داشتند، ابتدا فرمان رئیسجمهور کشور در مورد تفویض نشان عالی دولتی علامه سید جمالالدین افغان برای داکتر نذیراحمد پیروز از سوی اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی رئیسجمهور، قرائت گردید.

رئیسجمهور غنی به داکتر نذیراحمد پیروز به پاس خدمات وی در زمینه ترویج تکنالوژی معلوماتی در افغانستان، نشان عالی علامه سید جمالالدین افغان را، تفویض کرد.

رئیسجمهور غنی خاطر نشان کرد که داکتر نذیراحمد پیروز، دیدگاه همه شمول به تمام افغانستان دارد و نه تنها در زمینه آموزش جوانان افغان تلاش میکند، بلکه هر جوانی که از سوی وی مورد آموزش قرار گرفته است، دوباره به وطن برگشته و در زمینه آموزش جوانان دیگر فعالیت دارند.

رئیسجمهور تصریح کرد: تاکید من بالای سرمایه عظیم بشری بوده که در مهاجرین افغان نهفته است و این سرمایه افغانستان میباشد و باید هر افغان آنها را جزء لاینفک سرمایه بشری بداند و آنان را به آغوش باز بپذیرد.

غنی به مشاور وزارت تحصیلات عالی مدال عالی دولتی اهدا کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد