غنی-تمام-شهروندان-باید-ملکیت-با-اعتبار-داشته-باشند

رییس جمهور غنی با اشاره به اینکه هدف ما مصئون‌سازی ملکیت‌ها می‌باشد، گفت: حق مسلم هر شهروند است تا زمین و ملکیت با اعتبار داشته باشد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در جلسۀ کمیتۀ هماهنگی و پیگیری قضایای غصب زمین و املاک دولتی و عامه گفت که نیاز است تا دیدگاه مشترک و هماهنگی در رابطه به جلوگیری از غصب زمین و املاک میان ادارات مربوطه به وجود آید و یک بحث واضح در رابطه به استناد حقوقی جلوگیری از غصب زمین و املاک، تحت نظر استاد سرور دانش معاون دوم ریاست‌جمهوری، صورت گیرد.

اشرف غنی به وزارت شهرسازی و اراضی هدایت داد که نقشۀ واضح از زمین و املاک دولتی آماده شود تا بعد از این، یک آدرس واضح در این رابطه وجود داشته باشد.

وی افزود که زمین‌ها، شهرک‌ها، املاک وسیع و ساحات غیر قانونی طبقه‌بندی شوند تا بر مبنای آن، ادارات به امور مربوطۀ شان رسیدگی بهتر بتوانند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه هدف ما مصئون‌سازی ملکیت‌ها می‌باشد، گفت: حق مسلم هر شهروند است تا زمین و ملکیت با اعتبار داشته باشد. وی به ادارات مربوطه هدایت داد تا در یک ماه آینده، حرکت و جهت واضح در امر مصئون‌سازی و جلوگیری از غصب زمین به میان آید.

در این جلسه فیصله صورت گرفت که بعد از این، جلسات کمیتۀ هماهنگی و پیگیری قضایای غضب زمین و املاک دولتی و عامه، تحت نظر استاد سرور دانش معاون دوم ریاست‌جمهور برگزار گردد و تمام مسئولین ادارات مربوطه، مکلف به همکاری می‌باشند.

قابل ذکر است که جلسۀ کمیتۀ هماهنگی و پیگیری قضایای غصب زمین و املاک دولتی و عامه به ریاست محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، عصر دیروز در ارگ  برگزار گردید.

غنی: تمام شهروندان باید ملکیت با اعتبار داشته باشند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد