قاچاقچی-مواد-مخدر-بازداشت-گردیدند

مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم مسکرات و مواد مخدر اعلام کرد که پولیس در جریان هفت روز گذشته ۱۳ تن را در ارتباط به قاچاق مواد مخدر بازداشت کردند.

به گزارش افغان خبر:  در جریان هفت روز گذشته، پولیس مبارزه علیه مواد مخدر، ارگان های کشفی و امنیتی کشور در پیوند به ۱۳ قضیه ۱۳ تن مظنون به جرایم قاچاق مواد مخدر را بازداشت و جهت تعقیب عدلی و قضایی به مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات ومواد مخدر فرستاده اند.

این افراد از ولایات کابل،لوگر،کندز،نیمروز،پکتیا و ننگرهار دستگیر شده اند.

پولیس از نزد دستگیرشده گان بطورمجموعی مواد مخدر و اجناس ذیل را کشف و ضبط نموده است:

 65.150 کیلو گرام هیروئین،۴۴ کیلو گرام تریاک، 547 کیلوگرام چرس، 12.679کیلوگرام  مواد کیمیاوی جامد، یک میل ماشیندار کالشینکوف و یک میل تفنگ ده تکه، ۱۵ سیت تیلفون همراه، 30فیر مرمی کالشینکوف و عراده واسطه تیزرفتار و دو عراده واسطه باربری تیلری به است آمده است.

اکنون بازداشت شده گان با دوسیه های نسبتی شان در مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات ومواد مخدر مورد تعقیب عدلی و قضائی قرار دارند.

قابل تذکراست که مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر به اساس ماده های 17 و 18 قانون مبارزه علیه

مسکرات و مواد مخدر صالحیت رسیدگی عدلی وقضائی قضایای که مقدار آن حد اقل 2 کیلوگرام هیروئین، 10 کیلوگرام تریاک، 50 کیلوگرام چرس،50  کیلوگرام مواد کیمیاوی و 50 لیتر مشروبات الکولی یا مسکرات باشند از سراسر کشور دارا است.

13قاچاقچی مواد مخدر بازداشت گردیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد