لوگر-از-امنیت-خوبی-برخوردار-است

محمد حلیم فدایی والی ولایت لوگر در مراسم تقدیر از دانش اموزان پیشتاز در کانکور آزمایشی گفت که لوگر از امنیت خوبی برخوردار است اما به امنیت والا نرسیده است.

به گزارش افغان خبر: والی ولایت لوگر، میگوید که لوگر سال گذشته 400 قضیه امنیتی را به ثبت رسانده است که این امار در سال جاری به 90  قضیه کاهش یافته است.

به گفته والی ولایت لوگر 30 مکتب که در سال گذشته در این ولایت مسدود بوده به همکاری بزرگان قومی و کوشش نهادهای امنیتی امسال دوباره بر روی دانش اموزان باز شده است.

والی لوگر میگوید که تاجران کشور باید از عبدالرحیم وطن وال الگو گیری نمایند به هم وطنان شان زمینه فرصت شغلی ایجاد کند تا دانشجویان و دانش اموزان به درستی ادامه تحصیل نمایند.

عبدالرحیم یکی از تاجران کشور است که برای شمار از دانش آموزان در ولایت لوگر زمینه تعلیم رایگان را فراهم ساخته است.

اقا فدایی میگوید در این ولایت مکانی برای دانشگاه در نظر گرفته شده بود که از سوی زورمندان غصب گردید اما نهاد دولتی فراه این مکان را دوباره از زورمندان پس گرفت.

اقای فدایی والی ولایت لوگر از همکاری عبدالرحیم وطن وال اظهار قدردانی کرد و گفت که اگر تاجران کشور به فکر مردم باشند دیگر نیاز نیست که دانش اموزان رو به مهاجرت بیاورند.

این در حالیست که عبدالرحیم وطن وال یکی از تاجران کشور برای دانش اموزان ولایت لوگر زمینه کورس های زمستانی و رقابت ازمون کانکور ازمایشی را فرهم کرده است.

اقای وطن وال میگوید که افغانستان نیازمند افراد متخصص و با سواد است، دانش اموزان کشور را باید تشویق و همکاری نمود تا افغانستان را با نور علم و معرفت روشن سازند.

لوگر از امنیت خوبی برخوردار است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد