مراسم-حج-بهتر-از-سال-های-گذشته-برگزار-خواهد-شد

وزیر ارشاد، حج و اوقاف میگوید با تلاش های که برای روند حج فرضی صورت گرفته، مراسم حج بهتر و حجاج از امکانات بهتر در مکه برخوردار خواهند بود.

به گزارش افغان نیوز: فیض محمد عثمانی، وزیر حج، ارشاد و اوقاف، با استاد سرور دانش معاون دوم رییس جمهور دیدار نموده و از روند کارهای اجرایی در آن وزارت و به خصوص از پیشرفت پروسه حج فرضی سال جاری گزارش داد.

آقای عثمانی گفت که روند اجراآت در پروسه حج فرضیِ سال جاری به خوبی در حال پیشرفت است و انتظار می رود با تدابیری که اتخاذ گردیده است، این پروسه موفق تر و بهتر از سالهای پیش به انجام برسد.

به گفته وزیر حج قرار است به زودی هیأتی از سوی این وزارت به منظور امضای قرار دادِ ارائه خدمات مورد نیاز حجاج افغانستان به عربستان سعودی سفر نموده و با جانب عربستان دراین زمینه به توافق برسد.

وی برخی دیگراز چالش ها و مشکلات فراروی روند اجراآت کاری در وزارت حج را نیز مطرح نموده و از معاون رییس جمهور کسب هدایت نمود.

استاد دانش معاون رییس جمهور ضمن ابراز قدر دانی از تلاش های وزیر و هیأت رهبری وزارت حج، ارشاد و اوقاف، به خصوص اقدامات عملی آن وزارت در راستای بهبود پروسه حج، به دقت و توجه بیشتر بر ارائه خدمات لازم به حاجیان افغانستان تأکید کرد.

استاد دانش شفافیتِ امورات قراردادی و فراهم سازی زمینه و سهولت های بیشتر برای حجاج افغانی را یک ضرورت جدی عنوان کرده و تصریح نمود که باتوجه به تجارب سال های گذشته، پروسه حج فرضی درسال جاری باید بهتر از پیش به انجام برسد.

مراسم حج بهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد