مردم-ولایت-دایکندی-از-عدم-خدمات-صحی-و-انکشافی-شاکی-اند

بزرگان و فعالان مردمی ولایت دای کندی در دیدار با معاون رئیس جمهور از عدم خدمات صحی، انکشافی و مواصلاتی در این ولایت شاکی شدند.

به گزارش افغان نیوز: بزرگان، علما، نمایندگان شورای زنان، دانشجویان، جوانان و رییس شورای ولایتی ولایت دایکندی با استاد سرور دانش معاون رییس جمهور ملاقات کرده و مطالبات شان را از حکومت با ایشان در میان گذاشتند.

دیدار کنندگان، کمبود ارائه خدمات درمانیِ معیاری، عدم بهبودی در وضعیت معارف، عدم اعمار راه های مواصلاتی، عدم دسترسی مردم به انرژی برق، عدم اعمار میدان ورزشی، عدم اعمار میدان هوایي معیاری در دایکندی، کم توجهی به وضعیت امنیتی دایکندی با توجه به ولایات نا امن در پیرامون این ولایت و در کل عدم تطبیق پروژه های انکشافی را از عمده مشکلات موجود درآن ولایت خوانده و از حکومت وحدت ملی در خواست کردند که به مطالبات مردم دایکندی در زمینه های فوق توجه جدی نماید.

معاون رییس جمهور نیز ضمن ابراز امتنان از هماهنگی وانسجام مردم دایکندی در راستای بررسی و درخواست مطالبات شان از حکومت، تأمین امنیت عامه، انکشاف متوازن، ارائه خدمات درمانی و صحی، رشد کیفیت معارف و تأمین انرژی برق را از مسؤلیت اساسی حکومت در قبال شهروندان عنوان کرد.

معاون رییس جمهور تأکید ورزید که حکومت وحدت ملی در راستای انکشاف، اعمار راه های مواصلاتی و ارائه خدمات عمومی به مناطق مرکزی افغانستان مصمم است و مخصوصا اعمار شاهراه های ترانزیتی و تأمین انرژی برق را بعنوان یک پروژه ملی در اولویت قرار داده است.

معاون رییس جمهور در اخیر وعده سپرد که مطالبات دیدار کنندگان را از طریق ارگان های ذی ربط شخصا پیگیری خواهد کرد.

مردم ولایت دایکندی از عدم خدمات صحی و انکشافی شاکی اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد