مرکز-ثبت-و-بررسی-شکایات-شهروندان،-در-ارگ-ایجاد-شد

مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان به دستور رئیس جمهور کشور در ارگ ایجاد گردید و شهروندان میتوانند شکایات شان را از طریق تلفون همران ثبت نمایند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر رسانه های ریاست جمهوری با نشر این خبر گفته است که بخاطر ایجاد سهولت در دریافت و بررسی شکایات، نظریات و پیشنهادات شهروندان، مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان کشور از طریق تیلفون، در ارگ ایجاد شد.

داکتر فیض الله کاکړ رئیس دفتر ریاست جمهوری ایجاد این مرکز را جهت رسیدگی به مطالبات مردم و نظارت از عملکرد نهادهای دولتی مهم خواند.

وی گفت: با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری خود را در قبال رسیدگی قانونی به شکایات، نظرات، پیشنهادات و مطالبات تمامی شهروندان مسئول می داند، این مرکز بر اساس هدایت مستقیم رئیس جمهور ایجاد گردید.

داکتر فیض الله کاکړ، رسیدگی موثر به مطالبات و شکایات مردم را در راستای حکومتداری خوب یک گام ارزنده خواند و بر توسعۀ این مرکز در سطح کلان حکومتداری تاکید کرد.

شهروندان کشور از داخل و خارج با تماس به شماره ۵۰۰۰ ، به صورت ۲۴ ساعته می توانند با نهاد ریاست جمهوری ارتباط برقرار نمایند و شکایات، نظرات و پیشنهادات خویش را به منظور رسیده گی و طی مراحل قانونی آن، انتقال و ثبت نمایند.

به همین ترتیب پس از ثبت شکایات، نظریات و پیشنهادات شهروندان جهت طی مراحل به ادارات و مراجع مربوط ارسال می گردد و روند اجراآت آن نیز توسط تیم موظف تعقیب شده و چگونگی اجراآت آن به شکایت کنندگان اطلاع داده می شود.

مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان، در ارگ ایجاد شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد