مرکز-خدمات-تلفنی-عدلی-و-قضایی-ایجاد-گردید

وزارت عدلیه کشور مرکز ارایه خدمات عدلی و قضایی تلفنی را ایجاد نموده و شماره تماس ۱۸۸ برای ارتباط با این مرکز را در نظر گرفته است.

به گزارش افغان خبر: سید محمد هاشمی معین اداری وزارت عدلیه امروز شنبه (17دلو) در یک کنفرانس خبری در کابل گفت که این مرکز از طرق برنامه های عدلی و قضایی ایجاد شده است.

آقای هاشمی افزود: با ایجاد این مرکز شهروندان میتوانند به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی به مشوره های عدلی وقضایی دسترسی یابند.

در همین حال محمد اشرف رسولی مشاور وزارت عدلیه علاوه کرد که ایجاد مرکز خدمات عدلی و قضایی از طریق تلفن سهولت برای شهروندان است و آگاهی زود هنگام وزارت عدلیه و مراکز عدلی و قضایی برای باشندگان کشور است.

به گفته آقای رسولی مرکز خدمات عدلی و قضایی از طریق تلفن به هزینه یک میلیون و 500 هزار افغانی ایجاد شده که پرسونل اصلی آن دو مرد و دو زن میباشد.

مشاور وزارت عدلیه تاکید که کرد این مرکز 72 تن از افراد متخصص را برای مساعدت و مشوره دهی به شهروندان کشور استخدام میکند.

آقای رسولی افزود: مرکز خدمات عدلی و قضایی از طریق تلفن همه روزه از ساعت 8 الی 4 بعد از ظهر برای باشندگان کشور خدمات ارایه میکند.

به گفته مسوولان وزارت عدلیه خدمات عدلی و قضایی تلفنی به همکاری دفتر U N D P ایحاد شده که در ولایت های بامیان، ننگرهار، بلخ، دایکندی، بادغیس و غور ایجاد میگردد.

مرکز خدمات تلفنی عدلی و قضایی ایجاد گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد