مسجد-امام-زمان؛-از-سجده-گاه-تا-آرامگاه-شهدا

۳۰ تن از قربانیان حمله تروریستی سه سنبله در صحن مسجد امام زمان به خاک سپرده شدند، تا سجده گاه آنها، آرامگاه ابدی شان قرار گیرد.

به گزارش افغان نیوز: شماری از اشتراک کننده گان در مراسم خاکسپاری شهدای حادثه خونین مسجد امام الزمان درشهرکابل عدم حضور مقامات دولتی را نشان دهنده دست داشتن حکومت در این حادثه داستند.

مراسم خاکسپاری قربانیان حادثه خونین مسجدامام الزمان قلعه نجارها – خیرخانه در کابل، امروز شنبه (4 – سنبله) درکابل برگزار گردید.

برای 30 تن از کشته شدندگان این حادثه در صحن این مسجد قبر دسته جمعی ایجاد کردند، تا مزار این شهدا را در قتلگاه آنان ایجاد نمایند.

در مراسم خاک سپاری این شهدا؛ شماری از اشتراک کننده گان از عدم حضور مقامات دولتی و اعضای کابینه حکومت در این مراسم، شاکی بوده و عامل وقوع این رویداد را، مقامات دولتی و نهادهای امنیتی قلمداد می کردند.

قابل ذکر است که شاهدان عینی تعداد کشته شده گان و زخمی های این رویداد را بیشتر از 100 تن میگویند.

این درحالی است که شاهدان عینی این رویداد بیان داشته اند که چهار تن از مهاجمان بالای نمازگذاران مسجد امام الزمان واقع در خیرخانه قلعه نجارها در روزجمعه،"25 اگست" حمله نموده و شماری از نمازگذاران را در اثر شلیک گلوله و چاقو کشته و پس از آن دو حمله انتحاری را انجام داده اند.

 

 

 

 

مسجد امام زمان؛ از سجده گاه تا آرامگاه شهدا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد