مشکلات-معلولین-در-دستورکار-شورای-وزیران-قرار-می‌گیرد

رئیس اجرائیه در دیدار با شماری از نمایندگان نهاد های مدافع حقوق معلولین بیان کرد که مشکلات افراد دارای معلولیت در دستور کار شورای وزیران قرار گرفته به آنها رسیدگی میشود.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با شماری از نمایندگان نهادهای مدافع حقوق افراد دارای معلولیت دیدار و پیرامون مشکلات شان گفتگونمود.

در این نشست افراد دارای معلولیت از رئیس اجرائیه کشور خواستند تا به ادارات مربوط هدایت دهد که در راستای ایجاد فدراسیون افراد دارای معلولیت با آنان همکاری نمایند و همچنین اداره مستقلی در چوکات وزارت کار٬ امور اجتماعی٬ شهداء و معلولین ایجاد گردد تا در خصوص امور و معاشات آنان تسهیلات لازم فراهم گردد.

سپس رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان با تشکر از حضور آنان در ریاست اجرائیه گفت: شما در موقع‌اش برای دفاع از نوامیس ملی و تمامیت ارضی کشور قربانی داده‌اید، بنابراین لازم است از شما تقدیر و امتنان صورت گیرد.

رئيس اجرائیه در ادامه صحبت‌های خویش تاکید نمود که رسیدگی به نیازمندی‌های شما مسوولیت حکومت است.

رئیس اجرائیه کشور به نصرالله بریالی ارسلایی رئیس دارالإنشای شورای وزیران هدایت داد که با چند تن از نمایندگان و کارشناسان بخش رسیدگی به امور افراد دارای معلولیت بحث‌های حقوقی و قانونی را راه اندازی نموده و پیشنهادات مطرح شده از جانب این نمایندگان را مورد بررسی قرار دهند.

رییس اجراییه کشور به دارالإنشای شورای وزیران دستور داد تا پس از دریافت راه‌های حل قانونی، مطالبات افراد دارای معلولیت را به جلسه شورای وزیران مطرح نماید تا در مورد تصمیم لازم اتخاذ گردد.

مشکلات معلولین در دستورکار شورای وزیران قرار می‌گیرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد