معلولین-قوای-مسلح؛-خاطرات-تلخ-جنگ

رییس جمهور غنی خطاب به معلولین گفت؛ شما خاطره تلخ جنگ هستید، زیرا با دیدن حالت معلولیت تان، خانواده ها و سرقوماندان اعلی قوای مسلح دردمند می شوند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در جمع از معلولین قوای مسلح کشور گفت؛ شما افتخار و خاطره تلخ جنگ هستید، افتخار بخاطر این هستید که اعضای بدن و خون خود تان را در راه وطن قربان کردید و خاطرۀ تلخ به این سبب که با دیدن حالت معلولیت تان، خانواده و سرقوماندان اعلی قوای مسلح شما دردمند می شوند.

آقای غنی به مسئولین وزارت های دفاع ملی، امور داخله، کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین و ریاست عمومی ادارۀ امور هدایت داد که در رابطه به پیشنهادات معلولین قوای مسلح، هر ارگان سه تن از نماینده های باصلاحیت شان را معرفی کنند تا مشترکاً با نمایندگان معلولین متذکره، یک راه حل اساسی و عملی جستجو گردد. سرقوماندان اعلی قوای مسلح خطاب به معلولین گفت که احترام و حمایت از شما برای من و تمام هموطنان لازم است.

رئیس جمهور به وزارت کار، امور  اجتماعی، شهدا و معلولین هدایت داد تا در زمینۀ رفع مشکلات تادیه معاشات معلولین هرچه زودتر اقدام نماید. همچنان به معاونیت دفتر مقام عالی ریاست جمهوری هدایت داد تا به منظور بیشتر ساختن سهمیه حج معلولین با وزارت حج و اوقاف صحبت نماید.

به همین ترتیب رئیس جمهور غنی به مسئولین مربوطه هدایت داد که جلو غصب زمین بخصوص زمین های مربوط به معلولین را بگیرند. وی افزود که در قسمت توزیع منازل رهایشی، به خانواده های شهدا و معلولین قوای مسلح کشور اولویت داده می شود.

قابل ذکر است که ناامنی ها در سراسر کشور هر ازگاهی از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور قربانی می گیرند.

معلولین قوای مسلح؛ خاطرات تلخ جنگ

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد