مقام‌های-ا-ا-از-شفافیت-در-آزمون‌های-استخدام-اطمینان-می‌دهند

مسوولان اداره ملی غذا و دارو در جریان افتتاح آزمون الکترونیکی این اداره، از تامین شفافیت آزمون‌های استخدام کنارمند در این اداره اطمینان می‌دهند.

به گزارش افغان نیوز؛ عبدالباری عمر، سرپرست اداره ملی غذا و دارو امروز ( شنبه، ۱۸ قوس) در جریان آزمون الکترونیکی برای جذب ۴۹۹ کارمند در این اداره گفت که این آزمون‌ها به گونه‌ شفاف و بدون مداخله افراد زورمند برگزار می‌شود.

آقای عمر به تمام دوطلبان این آزمون اطمینان داد که بست‌های این اداره به افراد شایسته سپرده خواهد شد و حکومت سرپرست متعهد به سپردن کار به اهل کار است.

او در این برنامه ادعای تقرر نزدیکان مقام‌های ا.ا را در ادارات دولتی رد کرده و گفت که تمامی بست‌ها در ارگان‌های دولتی رقابتی و بدون مداخله افراد و اشخاص می‌باشد.

سرپرست اداره ملی غذا و دارو می‌گوید که از میان ۴۹۹ بست این اداره ۹۲ بست مربوط ولایت کابل و متباقی مربوط ۳۳ ولایت دیگر است.

شهزاد نور راشد، سرپرست کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی در این برنامه گفت که حکومت سرپرست در تلاش است تا در بخش تعیینات بصورت مسلکی عمل نماید. او به شهروندان کشور اطمینان داد که بست‌های اعلان شده به افراد شایسته واگذار خواهد شد.

آقای راشد افزود که آزمون‌های اعلان شده بصورت الکترونیکی بوده و نزد هر متقاضی یک کامپیوتر است که خودکار نمرات آنان را ثبت و اعلام می‌کند.

نورالحق انور، رییس عمومی اداره امور در این برنامه گفت که در نظام اسلامی افراد براساس اهلیت و معیار انتخاب می‌شود و حکومت سرپرست بجز از شفافیت و اهلیت هیچ موردی را در نظر نمی‌گیرد.

آقای انور افزود که مسوولیت خواسته نمی‌شود بلکه، یک مسوولیت به عهده یک مسوول گذاشته می‌شود.

حسین صفدری، یکی از اشتراک کنندگان این آموزن ضمن استقبال برگزاری آموزن‌ها به صورت الیکترونکی، از امارت اسلامی خواستار شفافیت در روند استخدام و فراهم شدن زمینه‌ای بیش‌تر کاری برای جوانان شد.

 

آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

مقام‌های ا.ا از شفافیت در آزمون‌های استخدام اطمینان می‌دهند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد