مناطق-محروم-در-محور-برنامه-های-حکومت-قرار-میگیرد

باشندگان اقوام زون جنوب در دیدار با رئیس اجرائیه کشور بیان داشتند که ولایات جنوبی در عرصه های مختلف از انکشاف بازمانده و باید برای توسعه آن توجه صورت گیرد.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با نمایندگان اقوام زون جنوب کشور دیدار کرد و مشکلات ‌آنان را در حوزه امنیت، توسعه، صحت و بازسازی مناطق جنوب مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

نمایندگان اقوام زون جنوب در دیدار با رئیس اجرائیه کشور گفتند: باشندگان زون جنوب برای تامین امنیت و توسعه مناطق شان آماده هستند که با حکومت وحدت ملی همکاری کنند و برای عملی شدن برنامه‌های توسعه‌ای حکومت تلاش نمایند اما مردم می‌خواهند که به خواسته‌ها و مشکلات آنان رسیدگی شود.

این نمایندگان همچنان ابراز کردند: مردم ولایت های جنوب در برخی مناطق به دلیل عدم خدمات صحی مناسب، بازسازی راه های مواصلاتی، بیکاری و فقر با مشکلات جدی مواجه‌اند که نیازمند همکاری حکومت مرکزی است. آنان از رئیس اجرائیه کشور خواستند که در این زمینه‌ها اقدامات عملی را روی دست گیرد.

رئیس اجرائیه کشور در این دیدار ابراز داشت: رسیدگی به مشکلات مردم و توجه به‌خواست های آنان مسوولیت حکومت است، توسعه و بازسای ولایت‌های کم‌تر توسعه یافته و مناطق محروم در اولویت برنامه‌های حکومت وحدت ملی قرار دارد تا کار بیشتر انجام شود، برعلاوه رئیس اجرائیه تاکید کرد که به ولایت‌های جنوبی توجه خاص صورت می گیرد.

مناطق محروم در محور برنامه های حکومت قرار میگیرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد