منظور-شدن-بودجه-شش-پروژۀ-بزرگ-انکشافی

بودجۀ شش قرارداد مربوط به پروژه‌های بزرگ انکشافی در جلسۀ کمسیون تدارکات از سوی رییس جمهور غنی منظور گردید.

به گزارش افغان نیوز: ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌‍یی گفته‌است که جلسۀ کمیسیون تدارکات ملی تحت ریاست محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور برگزار شد و در آن بودجۀ شش قرارداد بزرگ انکشافی منظور گردید.

ارگ گفته‌است که در جلسه کمسیون تدارکات ملی، ناظرین نهادهای ملی و بین‌اللمللی، کمیسیون اقتصاد ملی شورای ملی، گروپ پارلمانی مبارزه با فساد، ناظرین سیگار، سیستیکای حمایت قاطع و دیده‌بان شفافیت افغانستان نیز حضور داشته‌اند.

خبرنامه ارگ، بودجۀ مجموعی شش قرارداد در بخش انکشافی را حدود ۳۰۰ میلیون افغانی خوانده و قرار است در دو ولایت ولایت و شماری از وزارت‌خانه‌ها در مرکز افغانستان تطبیق شود.

قرارداد اعمار ۳ کیلومتر سرک قیر از شاه‌راه عمومی کابل- پروان، قرارداد عرضه خدمات صحی برای طفل و مادر در مناطق دور دست پکتیا و اعطای قرارداد ۴۷ قلم مواد تنظیمات مورد ضرورت تاسیسات صحی وزارت صحت عامه از قراردادهای مهم‌اند که بودجه‌های آن صادر شده‌است.

خبرنامه افزوده‌است که در این جلسه روی تعدیلات برخی از قراردادهای وزارت امور داخله افغانستان نیز بحث و تصامیم لازم دربارۀ آن‌ها گرفته شده‌است.

گفتنی‌ست که در حال حاضر بودجه تمام قراردادهای دولتی از سوی کمیسیون تدارکات ملی به رهبری محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور منظور می‌گردد.

منظور شدن بودجه شش پروژۀ بزرگ انکشافی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد