مواد-مخدر-به-صورت-قانونی-به-دسترس-معتادین-قرار-می-گیرد

مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم کشور را زیر سوال برده و تلاش ها در راستای جلوگیری از کشت و تولید مواد مخدر و نیز تخریب مزارع کوکنار ناممکن به نظر می رسد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: محمد حنیف دانش یار، سخنگوی وزارت مبارزه با مواد مخدر امروز شنبه(28 حوت) در نشست خبری اعلام کرد که این وزارت خود به صورت قانونی به معتادین مواد توزیع خواهد کرد تا جلو خرده فروشان مواد مخدر در کشور گرفته شود.

دانش یار تصریح کرد : طی سال های گذشته همواره به منظور مبارزه با کشت و تولید مواد مخدر تلاش صورت گرفته اما هیچگونه رویکردی در کاهش میزان معتادین به دست نیامده است .

این مقام مسئول افزود : حال وزارت مبارزه با مواد مخدر در نظر دارد تا مواد را به صورت قانونی در دسترس این معتادین قرار دهد و از خرید وفروش با خرده فروشان دست بردارند.

سخنگوی وزارت مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: ولایت های هلمند، بادغیس، قندهار، هرات، نیمروز، فراه، داینکندی و بدخشان از ولایت های هستند که کشت مواد مخدر طی سال های گذشته رشد چشم گیری داشته است.

او همچنان خاطر نشان ساخت کشت مواد مخدر و کوکنار در ولایت های ناامن بیشتر است که دلیل این افزایش هم تحمیل مخالفان مسلح و نیز تبلیغات سوء باعث افزایش مواد در قریه ها شده است.

مواد مخدر به صورت قانونی به دسترس معتادین قرار می گیرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد