نسل-چهارم-۴جی-شبکه-مخابراتی-سلام-فعال-شد

سرپرست وزارت مخابرات و فن‌آوری معلوماتی می‌گوید که نسل چهارم (۴جی) شبکه‌‌ی مخابراتی سلام در بخش‌های از کابل فعال شده است.

به گزارش افغان نیوز: محمد فهیم هاشمی، سرپرست وزارت مخابرات و فن‌آوری معلوماتی، دیروز سه‌شنبه( ۲۶، حمل) در مراسم گشایش نسل چهارم خدمات انترنتی سلام، فعال شدن این خدمات را اقدام خوب در راستایی ارایه‌ی خدمات بهتر برای شهروندان کشور عنوان کرد.

آقای هاشمی افزود که این خدمات برای فعلاً در نقاط محدود ۱۵ سایت در غرب کابل قابل دسترس می باشد، و عرضه‌ی این خدمات در تمام کشور زمان‌گیر است اما به تدریج در همه‌ی ولایت‌ها فعال خواهد شد.

مسوولان این دو شرکت هم می‌گویند که در کنار دیگر خدمات تلاش می‌ورزند تا با ارایه‌ی خدمات نسل چهارم انترنت، یکی دیگر از نقاضاهای شهروندان را برآورده سازند و بی درنگ، پس از مرحله‌ی آزمایشی برنامه دارند تا در دیگر ولایت‌ها هم این خدمات گسترش یابد.

از سوی دیگر، وزارت مخابرات و فناوری معلوماتی از کاهش چشمگیر بهای انترنت از سوی شرکت مخابراتی سلام و یک شرکت خصوصی خبر می‌دهد.

این وزارت می‌گوید که نمی‌تواند برای کاهش بهای انترنت دیگر شرکت‌ها بر آنان فشار وارد کند؛ اما تأکید می‌ورزد که کاهش بها از سوی یکی دو شرکت خود زمینه ساز رقابت میان شرکت‌ها است.

نسل چهارم(۴جی) شبکه مخابراتی سلام فعال شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد