نگرانی-مردم-غزنی-از-وجود-فساد-اداری-دراین-ولایت

شماری از بزرگان و نمایندگان ولایت غزنی در دیدار با معاون رئیس جمهور در مورد وجود فساد اداری و سوء استفاده از معادن این ولایت ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش افغان نیوز: جمع کثیری از بزرگان، متنفذین و نمایندگان مردم ولایت غزنی با استاد سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار نموده و مطالبات باشندگان آن ولایت از حکومت را با ایشان در میان گذاشتند.

شماری از نمایندگان ولایت غزنی مشکلات مردم را در مورد عدم ارائه خدمات مناسب، موجودیت فساد اداری، سوء استفاده از معادن و همچنین عدم اعمار مکاتب و توسعه معارف را با ایشان در میان گذاشته و از حکومت وحدت ملی در خواست کردند که به مطالبات مردم مناطق مربوطه رسیدگی نمایند.

همچنین دریک دیدار جداگانه، شماری از بزرگان ونمایندگان مردمی ولسوالی قره باغ ولایت غزنی همراه با داكتر عبدالقيوم سجادى نماینده ولایت غزنی در شورای ملی، با  سرور دانش دیدار و گفتگو کردند.

دیدار کنندگان ضمن ارائه مشکلات عمومی در این ولسوالی، به صورت خاص ایجاد یک واحد اداری مستقل را به دلیل وسعت جغرافیایي، کثرت نفوس و صعب العبور بودن راه های مواصلاتی به مرکز ولسوالی، در این منطقه تقاضا کردند.

معاون رییس جمهور، ارائه خدمات عمومی، تأمین امنیت عامه و تأمین عدالت در ایجاد واحد های اداری را از حقوق اساسی شهروندان و مسؤلیت اساسی حکومت عنوان کرده و تأکید ورزید که حکومت وحدت ملی در ایجاد تعدیل واحد های اداری مناطق مرکزی مصمم است.

استاد دانش گفت که اجرایی شدن پلان های بنیادی دولت، برنامه ریزی و زمان مورد نیاز خود را لازم دارد، از این رو هماهنگی وانسجام مردم در پیگیری مطالبات شان،ضروری و سازنده می باشد.

در اخیر، معاون رییس جمهور وعده سپرد که مطالبات دیدار کنندگان را از طریق ارگان های ذی ربط پیگیری خواهد کرد.

نگرانی مردم غزنی از وجود فساد اداری دراین ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد