نیروهای-امنیتی-توطئه-های-مخالفان-مسلح-را-خنثی-میکند

با افزایش روز افزون جرایم جنایی در کابل؛ مسئولان امنیتی این شهر میگویند که تمام دسیسه های مخالفان مسلح را نیروهای امنیتی از بین خواهند برد.

به گزارش افغان خبر: رئیس اجرائیه کشور روز سه‌شنبه با مسوولان نهادهای امنیتی و شهریان کابل دیدار و پیرامون وضعیت امنیت پایتخت گفتگو نمود.

شهریان کابل ضمن امتنان از تلاش‌های مسوولان و منسوبین نهادهای امنیتی کشور، خواستار توجه بیش‌تر حکومت برای تامین امنیت شهرکابل گردیدند.

مسوولان نهادهای امنیتی، بیان کردند که نهادهای امنیتی با تمام توان تلاش خواهندکرد تا امنیت را در کشور و به ویژه پایتخت تامین نموده و توطئه‌های دشمنان را در تمام عرصه‌ها ناکام خواهند ساخت.

دکتورعبدالله‌عبدالله رئیس اجرائیه کشور، از نیروهای امنیتی کشور به‌خاطر مبارزۀ شان با دشمنان و دفاع شان از تمامیت ارضی کشور و جان و مال مردم، حمایت‌های همه‌جانبۀ مردم از دولت و قوای مسلح شان را ستود و از آن به عنوان بزرگ‌ترین عامل موفقیت در مقابل توطئه‌های دشمنان افغانستان یاد نمود.

این در حالی است که در این اواخر جرایم جنایی در شهر کابل افزایش یافته و در شماری از نقاط شهر مردم حتی نمیتوانند از طرف شب به راحتی گشت و گذار نمایند.

نیروهای امنیتی توطئه های مخالفان مسلح را خنثی میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد