نیروهای-امنیتی-در-زمستان-مخالفان-مسلح-را-سرکوب-میکند

رئیس اجرائیه کشور در دیدار با شماری از جوانان، بیان کرده که حکومت در جریان فصل زمستان مخالفان مسلح را سرکوب نموده و امنیت را بهبود میبخشد.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور روز یک‌شنبه با شماری از جوانان ولایت پنجشیر دیدار و پیرامون وضعیت جوانان در این ولایت، پیش‌رفت‌ها، چالش‌ها، نیازها و برنامه‌های آنان گفتگو نمود.

در این دیدار، وضعیت پنجشیر در عرصه‌های مختلف به بررسی گرفته شد و جوانان، بزرگ‌ترین عامل ثبات و امنیت را ناشی از حضور فعال و حمایت همه‌جانبه مردم با مقام‌های محلی این ولایت عنوان کردند.

آنان درهمین‌حال خواستارتوجه حکومت و به ویژه رئیس اجرائیه کشور به مساعد نمودن زمینه‌های بیش‌تر و مناسب‌تر برای بورسیه‌های تحصیلی گردیده و حمایت جوانان در این عرصه را اقدامی بزرگ در راستای تامین ثبات و جلوگیری از نابسامانی‌های اجتماعی یاد نمودند.

همچنان از دوام نا امنی‌ها درکشور و تشدید درگیری‌ها که منجر به تلفات و خسارات در میان نظامیان و غیرنظامیان می‌شود، تذکر و ابراز نگرانی کرده و از رهبری حکومت خواستند که در همکاری جامعه جهانی به این چالش‌ها نقطۀ پایان بگذارند.

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان، ضمن قدردانی از حضور و نقش فعال جوانان کشور و به خصوص جوانان ولایت پنجشیر در مراحل حساس و سرنوشت ساز کشور، مهم‌ترین هدف و نیت خویش را خدمت به آنان و فراهم سازی زمینه‌های مناسب برای رشد و تقویت آنان عنوان نمود.

رئیس اجرائیه کشور در همین‌حال به تشریح اوضاع امنیتی، سیاسی و اجتماعی کشور پرداخت و تاکید نمودکه قرار بر آن است که از زمستان پیش‌رو برای تامین امنیت کشور و سرکوبی دشمنان مردم کمال استفاده صورت گیرد.

همچنان در این نشست، پیرامون وضعیت زندگی مردم و مشکلاتی که با آن رو به رو هستند و راه‌های حل برای این مشکلات به تفصیل صحبت گردید.

نیروهای امنیتی در زمستان مخالفان مسلح را سرکوب میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد