هزار-نفردر-برنامه-ملی-توزیع-تذکره-های-الکترونیکی-رقابت-می-کنند

از ۲۵هزار نفر درخواست کننده بیش از ۱۴هزارنفر برای ۴۹۲ بست در برنامه ملی توزیع تذکره الکترونیکی واجد شرایط رقابت شناخته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: به تعداد 492 بست کارکنان پروژه برنامه ملی توزیع تذکره الکترونیکی، که قبلا ً از طریق وبسایت کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی به اعلان سپرده شده بود، طی یک فرایند شفاف بیش از 25 هزار نفربرای رقابت ثبت نام نمودند.

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی تمامی درخواستی ها و اسناد مرتبط به آن را بررسی و شامل لست ابتدایی درخواست کنندگان نموده است.

حدود 70فیصد درخواست کنندگان از مجموع 25480 درخواست کننده، دارای درجه تحصیلی حد اقل لیسانس می باشند، که از این میان حدود 9 فیصد آنها را خانم ها تشکیل میدهد.

از این میان بیشتر از 14هزار درخواست کننده با در نظرداشت معیارات استخدام که حد اقل درجه لیسانس میباشد، از جانب کمیته موظف واجد شرایط امتحان جمعی شناخته شده است.

روند بررسی اسناد درخواست دهندگان توسط نمایندگان جامعه مدنی، شبکه زنان افغان، رسانه ها و نمایندگان ولسی جرگه نظارت گردیده و این فرایند شامل تمام مراحل استخدام خواهد بود.

کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی در نظر دارد آزمون جمعی را برای درخواست دهندگان در این سمت ها برگزار نماید.

تمام واجدین شرایط امتحان جمعی قبل از امتحان شامل سیستم بیومتریک خواهند شد ،که از اصل شایستگی و حصول اطمینان از ارائه امتحان توسط کاندیدان اصلی کمک مینماید.

کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی تاکید کرده که این آزمون به صورت شفاف برگزار میشود.

این کمیسیون همچنان بمنظور تقویت نقش زنان در ادارات، خصوصاً از طبقه اناث واجد شرایط تقاضا میکند تا جهت احراز این بست ها در رقابت آزاد اشتراک نمایند.

14هزار نفردر برنامه ملی توزیع تذکره های الکترونیکی رقابت می کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد