والی-کابل-خواستار-توجه-جدی-رهبری-ا-ا-شد

حاجی عبیدالله، والی کابل از رهبری ا.ا خواسته که باید برای برطرف ساختن مشکلات شهروندان کابل ناشی از کمبود آب آشامیدنی توجه جدی شود.

به گزارش افغان نیوز؛ ریاست اداره امور ریاست‌الوزرا با نشر خبرنامه‌ای گفته است که والی کابل این اظهارات را در دیدار با مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرا مطرح کرده است.
والی کابل در این دیدار از رهبری ا.ا خواسته تا در خصوص برطرف ساختن مشکلات شهروندان کابل ناشی از کمبودی آب آشامیدنی و تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی به هدف ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان کشور توجه جدی نمایند.
او در این دیدار راجع به کارکردها و فعالیت‌های مقام ولایت کابل و ارائه خدمات به شهروندان به معاون اداری ریاست‌الوزرا معلومات ارائه کرده و گفته است که مسوولان کابل در هماهنگی با نهادهای امنیتی و شهرداری در زمینه ایجاد تسهیلات و ارائه خدمات بهتر برای شهروندان کابل همیشه در تلاش هستند.
عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفته است که از کارکردهای مقام‌ ولایت کابل قدردانی کرده و افزوده است که مسوولان محلی  در زمینه تامین امنیت و ایجاد رفاه اجتماعی مکلفیت دارند و لازم است در این راستا کوشا باشند.
او گفته که رهبری ا.ا به منظور ایجاد فرصت‌های اشتغال برای شهروندان کشور و جهت برطرف ساختن مشکلات آب آشامیدنی وتطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی تمام سعی وتلاش خود را بکار می گیرند.

والی کابل خواستار توجه جدی رهبری ا.ا شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد