پولیس-های-اداره-ترافیک-کابل؛-به-میدان-های-جنگ-فرستاده-میشوند

شماری از کارمندان ریاست ترافیک کابل، با گردهمایی اعتراضی در مقابل دروازه پارلمان بیان کردند که وزارت داخله تعدادی از ترافیک ها را به میدان جنگ فرستاده است.

به گزارش افغان خبر: این افراد امروز یک شنبه (۲عقرب) با راه اندازی تجمع اعتراضی گفته اند که تاکنون وزارت داخله ۷۲ تن از کارمندان اداره ترافیک را به ولایات هلمند، ارزگان و قندهار در میدان هایجنگ فرستاده است.

پولیس ترافیک در جمع نیروهای مسلح به حساب نمیرود و مسئولیت راهنمایی موتر ها را در جاده ها دارند و تنها سلاحی که در دست دارند سوت و چراغ ترافیکی است.

ابراهیم یکی از کارمندان این اداره بیان کرد که هیچگونه آشنایی با تجهیزات جنگی ندارد و وزارت داخله تصمیم گرفته تا او را به ارزگان برای جنگ بفرستد.

وی علاوه کرد که امروز به دروازه پارلمان آمده تا صدایش را به گوش نمایندگان مردم برساند و نمیخواهد که بدون هیچ دست آوردی در میدان مبارزه با طالبان کشته شود.

یکی دیگر از کارمندان اداره ترافیک علاوه کرده که تاکنون حدود ۷۲  پولیس ترافیک و کارمندان این اداره به میدان های نبرد فرستاده شده است.

اما وزارت داخله این ادعای آنها را رد کرده و گفته است کسانی که به ولایات فرستاده شده اند به عنوان نیروهای نظامی فعالیت ندارند.

وی افزود که این افراد در عقب خط های نبرد به عنوان پولیس ترافیک ایفای وظیفه خواهند کرد.

در کابل ترافیک و رانندگان نیز میانه‌ی خوبی با هم  ندارند و بخشی از مردم شهر کابل این اقدام وزارت داخله را ستایش میکنند.

داود یکی از رانندگان درشهر کابل بیان میکند:" این اقدام وزارت داخله خوب است؛ ترافیک ها مفت خورده و هیچ زحمتی نکشیده اند، بشترین تلفات را نیروهای پولیس و ارتش متقبل می شوند".

وی افزود که گاهی ترافیک ها از آنها پول اخذ میکنند تا اجازه دهند که در کنار سرک موتر شان را ایستاده نمایند و باید این ترافیک ها به میدان های نبرد فرستاده شوند تا اصلاح گردند.

پولیس های اداره ترافیک کابل؛ به میدان های جنگ فرستاده میشوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد