کمک-رسانی-به-فامیل-آسیب-دیده-از-سوی-وزارت-دولت

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در چندین ولایت کشور به فامیل های آسیب دیده از حوادث طبیعی و غیر طبیعی مواد غذایی کمک کرد.

به گزارش افغان نیوز:  وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، روز گذشته، برای 339 فامیل آسیب دیده ناشی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی در ولایت های میدان وردگ، سرپل، لغمان، تخار و غزنی، بسته های مواد غذایی وغیر غذایی مساعدت نمود.

میدان وردگ:

برای 310 فامیل بیجا شده ناشی از جنگ و نا امنی  که در مرکز این ولایت جابجا شده اند، به هر یک 1 بوری آرد 50 کیلویی، 24 کیلو برنج و 7 کیلو شکر توزیع نمود.

باید گفت که: ریاست سره میاشت در هماهنگی با ریاست رسیدگی به حوادث ولایت میدان وردگ، به هر فامیل 3 تخته کمپل، 1 کیت آشپزخانه و 1 بشکه آب توزیع گردید.

سرپل: 

برای 3 ورثه شهید ناشی از جنگ که در ولسوالی کوهستانات این ولایت شهید شده اند، به هر یک 100 کیلو آرد، 60 کیلوبرنج، 20 کیلو شکر و 40 لیتر روغن توزیع نمود.

لغمان:

 برای 6 فامیل متضرر ناشی از جنگ و بارنده گی در ولسوالی علی شینگ و مرکز ولایت لغمان؛ به هر یک 25 کیلو برنج، 5 لیتر روغن، 7 کیلو شکر، 7 کیلو لوبیا، 1 کیلو چای، 1 تخته فرش، 1 تخته ترپال، 12 کلچه صابون و 1 عدد جک آب و برای یک فامیل که منزلش کلآ تخریب شده بود یک باب خیمه توزیع گردید.

تخار:

 برای 11 ورثه شهید و زخمی های که  از اصابت مرمی هاوان اعضای فامیل شان شهید و زخمی شده بودند، به هر یک 3 بوری آرد 32 کیلویی، 3 بوری برنج 21 کیلویی، 14 کیلو شکر، 14 لیتر روغن، 2 تخته کمپل و 1 تخته ترپال توزیع گردید.

غزنی:

 موسسه ACAP3 در هماهنگی با ریاست رسیدگی به حوادث ولایت غزنی، برای 9 ورثه شهید ناشی از جنگ و ماین های کنار جاده در ولسوالی های ده یک، اندر، واغز، زنه خان و گیرو ولایت غزنی که اعضای فامیل شان شهید شده بودند، به هر یک 16 قلم مواد غذایی و غیر غذایی توزیع گردید..

کمک رسانی به 340 فامیل آسیب دیده از سوی وزارت دولت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد