یک-محصل-دختر-در-خوابگاه-دانشگاه-کابل-خودکشی-کرد

زهرا خاوری محصل سال پنجم دانشگاه کابل، فاکولته علوم وترنری خودکشی کرد.

به گزارش افغان نیوز: زهرا خاوری باشنده اصلی ولایت دایکندی، دانشجوی سال پنجم فاکولته علوم وترنری بخاطر رد شدن پنجمین بار پایان نامه تحصیلی شان، دیروز دست به خوردن مواد زهری میزند و با یک دنیا امید و آرمان برای همیشه از دانشگاه کابل و هم اطاقی های عزیز خود خداحافظی میکند .

موضوع پایان نامه تحصلیی زهرا خاوری تغذیه چوچه مرغ بود که این محصل زحمت کش از پارسال به این طرف کاری خود را روی این موضوع آغاز کرده و تعدادی از چوچه های مرغ را در سرمای زمستان دایکندی با هزاران درد و غم کلان میکند، ولی وقتی فصل بهار فرا میرسد زهرا مجبور میشود چوچه های مرغ را پش مادر خود گذاشته و دوباره به خاطر ادامه تحصیل به کابل برگردد. وقتی کابل می آید با مخالفت استاد رهنمایی خود بنام استاد طنین که خود نیز در این بخش تخصص ندارد بلکه از فاکولته زراعت فارغ است اما بخاطر واسطه که داشته اند استاد در فاکولته علوم وترنری مقرر شده، مواجه میشود. انتقاد استاد بر این بوده که تو چرا چوچه مرغ ها را پش شخص غیر مسلکی قرار دادی. زهرا محصل مجبور میشود که کارش را دوباره با کرایه گرفتن یک دکان در غرب کابل به مبلغ 6000 افغانی در هرماه از سر بگیرد، اما اینبار نیز مورد تائید استاد قرار نمیگرید و اعتراض میکند که رنگ دکان که شما در آن چوچه های مرغ را تغذیه وکلان کردید خیره بوده باید در یک جای روشن که رنگ دیوار اطاق شان روشن باشد تغذیه وتربیه کنید .اما زهرا که از خانواده ی فقیر و غریب هزاره بوده دیگر توان برای کرایه کردن دکان نداشته مجبور میشود بخاطر شکایت به ریس فاکولته علوم وترنری که برادر استاد طنین است مراجعه کند .اما ایشان هیچگونه همکاری نمیکند بلکه کاری زهرا را بیشتر از پش سخت تر میکند. برایش یک دانه کانتینر که در پیشروی فاکولته علوم وترنری بوده تسلیم می کند و گوشزد میکند که در همین کانتینر چوچه های مرغ خود را در پش چشم استاد نگهداری کند. زهرا برای اخرین بار چانس خود را امتحان می کند و تمام پول و دارایی که داشته برای جور کردن جای برای چوچه های مرغ که خریده بودن مصرف میکند .و کانتینر را با پول شخصی خود به مشوره استاد رنگ میکند وبرای چوچه های مرغش جای درست میکند. اما بدبختانه که این بار هم به دلیل نا معلومی رد میشود که رد شدن این بارش منجر به خودکشی زهرا میشود و زهرا اینبار مجبور میشود که خود را برای همیشه از دست استاد خلاص کند.

قابل یاد آوری هست که سال گذشته یک بچه بخاطر ناکام شدن متواتر شان در مضمون همین استاد نیز اقدام به انداختن از بالای تعمیر فاکولته مذکور نمودن که خوش بختانه از طرف پولیس به موقع جلوگیری شد.

یک محصل دختر در خوابگاه دانشگاه کابل خودکشی کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد