ا-ا-رسانه‌-افغانستان-انترنیشنال-را-تحریم-کرد

کمیسیون بررسی تخطی‌های رسانه‌ای وزارت اطلاعات و فرهنگ امارت اسلامی افغانستان همکاری با رادیو و تلویزیون «افغانستان انترنشنال» را منع کرده و از مردم نیز خواسته است که با این رسانه قطع رابطه کنند.

به گزارش افغان نیوز؛ این کمیسیون روز گذشته (چهارشنبه، ۱۹ ثور) نشستی را برای ارزیابی نشرات رسانه خبری افغانستان انترنشنال برگزار کرده بود.
کمیسیون بررسی تخطی‌های رسانه‌ای ا.ا، افغانستان انترنشنال را به «نقض حریم خصوصی شهروندان و اشخاص حقوقی، شخصیت‌کُشی، تحریف اطلاعات و ترویج تعصبات قومی، زبانی و منطقه‌ای» متهم کرده است.
بر بنیاد اعلامیه‌ی این کمیسیون، محتوا و رفتار مجریان برنامه‌های رادیو و تلویزیون افغانستان انترنشنال، خلاف «ارزش‌های افغانی و دینی» است.
این کمیسیون افزوده است: «بدترین چیز این است که با نشریات علیه نظام حاکم و ثبات در کشور به تبر دشمنان کشور و باغیان دسته می‌اندازد». 
 کمیسیون تخطی رسانه‌ها از تحلیل‌گران، کارشناسان و خبرنگاران خواسته است از شرکت در بحث و هر نوع همکاری با افغانستان انترنشنال خودداری کنند و «همچنین ارائه امکانات نشرات برای این رسانه در اماکن عمومی ممنوع است».
بر اساس اعلامیه، این کمیسیون نیز از مردم افغانستان خواسته است با توجه به «مسوولیت اعتقادی و ملی خود» با افغانستان انترنشنال قطع رابطه کنند.

ا.ا رسانه‌ افغانستان انترنیشنال را تحریم کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد