ادارات-دولتی-هرات-بیش-از-میلیون-افغانی-به-شهرداری-بدهکار-اند

مقامات اداره شهرداری هرات می‌گویند؛ ادارات دولتی در این ولایت بیش از ۱۵۰ میلیون افغانی به اداره شهرداری بابت محصول صفایی خودشان بدهکار اند.

غلام غوس نکبین معاون اداره شهرداری ولایت هرات در یک مصاحبه اختصاصی به آژانس افغان خبر گفت؛ این اداره تلاش دارد تا محصول صفایی ادارات دولتی را جمع آوری کنند و پول جمع آوری شده را برای ساخت و ساز شهر به کار گیرد.

آقای نکبین بیان میکند؛ اداره شهرداری بارها تلاش کرده است که پول صفایی ادارات دولتی را جمع آوری کند اما ادارات دولتی تصمیم پرداخت پول محصول صفایی شان را ندارند.

نکبین می‌گوید؛ اداره شهرداری یک نهاد متکی به پول صفایی خانه‌ها و ادارات دولتی است تا با جمع آوری این مبالغ در شهر خدمات عرضه کنند اما در صورت عدم پرداخت پول صفایی این اداره نمی تواند کار هایش را به درستی انجام دهد.

او با ابراز رضایت از مردم هرات می‌گوید؛ شهروندان این ولایت به فرهنگ شهر نشینی پی برده اند و با اداره شهرداری همکاری خوب دارند و هر شماری بیشتر خانه‌های خودشان را صفایی میکنند.

به گفته‌ی معاون اداره شهرداری هرات تنها راه که میتواند از عدم پرداخت پول صفایی جلوگیری کند الکترونکی سازی پرداخت پول صفایی خانه‌ها و ادارات دولتی است که اداره شهرداری تمام اقدامات لازم را انجام داده است و به زودی این روند شروع میشود.

نکبین می‌گوید؛ بدون همکاری ادارات دولتی مانند فرماندهی امینه و مقام ولایت جمع آوری پول صفایی از زورمندان غیر ممکن است و باید همکاری لازم بین ادارات وجود داشته باشد.

پرداخت پول صفایی خانه‌ها و ادارات دولتی یک مشکل جدی سرراه شهرداری‌ها در کشور است که پرداخت نمیشود.

 

 

 

ادارات دولتی هرات بیش از 150 میلیون افغانی به شهرداری بدهکار اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد