ارتقاء-کیفیت-خدمات-پستی-با-معیار-بین-المللی

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی اعلام کرده که از تمام شرکت های خصوصی خدمات پستی تعهد می گیریم تا معیار های بین المللی را رعایت نمایند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، روز دوشنبه (۲۱، جوزا) قرار دادی را با شرکت خصوصی اسمارت سیستم در بخش عرضه خدمات اجتماعی در کابل به امضاء رساند.

محمدهادی هدایتی، معین مالی خدماتی وزارت مخابرات و تکنالوژی گفت که تمام شرکت‌های خصوصی خدمات پستی از اداره "اترا" جواز فعالیت می‌گیرند و ما از آنان تعهد می‌گیریم تا در عرضه خدمات خود معیارهای بین‌المللی را رعایت نمایند.

وی افزود؛ وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از بخش خصوصی به گونه جدی حمایت می کند و تا کنون ۱۰ شرکت پستی خصوصی در کشور جواز فعالیت دریافت کرده‌اند.

آقای هدایتی تصریح کرد که تا کنون به میزان بیش از ۱۰ میلیون دالر در این زمینه سرمایه‌گزاری شده و افزون بر ۳ هزار جوان در این شرکت‌ها مشغول کارند.

حکمت‌الله الکوزی، رییس اداره اترا نیز گفت که در عرضه خدمات پستی سرعت و مصئونیت از اهمیت برخور دار است تا حد اکثر ما بتوانیم در مدت ۷۲ ساعت در هر نقطه دنیا بسته برسانیم.

وی بیان داشت که یکی از ویژگی‌های این شرکت به وجود آوردن طرزالعمل جبران خسارت است که بعد از تاخیر و یا مفقودی بسته مشتری، خسارت پرداخت می‌شود.

محمد عارف هوشنگ، رییس عامل و سرپرست اسمارت سیستم گفت که این سیستم در سال ۲۰۱۶ کار خود را شروع کرد و قرار است انواع خدمات اجتماعی را ارایه نماید؛ اما در حال حاضر ۱۷ نوع خدمات اجتماعی را به هم‌وطنان خود عرضه کرده‌ایم.

وی افزود که ما یک قرار داد با وزارت عدلیه کشود داریم که به موجب آم اسناد و مدارک مراجعه کنندگان را ترتیب و در اختیارشان قرار می‌دهیم.

این در حالی است که خدمات پستی در کشور ضمن اینکه با مشکلات و چالش‌ها مواجه می باشد، مورد کم توجهی حکومت و شهروندان نیز واقع شده است، زیرا سیستم آن بسیار کهنه و غیر موثر می‌باشد.

ارتقاء کیفیت خدمات پستی با معیار بین المللی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد