از-وسایل-برقی-پر-مصرف-استفاده-نکنید

سخنگوی شرکت برشنا از مشترکین خواست که مصارف خود را مدیریت نمایند و از وسایل پر مصرف مانند بخاری برقی استفاده نکنند تا برق منظم و مطمئن تر برای شان برسد.

به گزارش افغان نیوز: وحید الله توحیدی؛ سخنگوی شرکت برشنا در اظهارات جدید خود گفته است که اضافه بار مصرف برق به حدی است که برای دستگاه قابل تحمل نیست لذا مجبور هستیم پیش از اینکه بر دستگاه ها صدمه وارد شود، برق را قطع کنیم.

وی از مشترکین خواست که مصارف خود را مدیریت نمایند و از وسایل پر مصرف مانند بخاری برقی استفاده نکنند تا برق منظم و مطمئن تر برای شان برسد. اوگفت: مصرف بالای مشترکین تاثیرات منفی بالای سیستم انرژی افغانستان گذاشته است.

با وجود اینکه مردم می گویند در حال حاضر تقریباَ ۷۰ در صد برق پرچوی دارد اما توحیدی می گوید با تمام مشکلات و کمبود انرژی، فعلاَ ۵۰ در صد برق پرچوی دارد.

لازم به ذکر است که شهروندان کابل می گویند وقتیکه برق ۵۰ درصد کمتر یا بیشتر پرچوی دارد باید پول برق نیز کم شود، اما بل ها یکنواخت پرداخت می شود.

سخنگوی شرکت برشنا دو روز پیش گفته بود که از بیست و چهار ساعت ۱۸ ساعت برق توزیع می شود و تنها ۶ ساعت پرچوی دارد اما در حال حاضر قضیه برعکس است و مردم اکثر اوقات برق ندارد.

 

از وسایل برقی پر مصرف استفاده نکنید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد