اسکنر‌های-الکترونکی-در-بنادر-کشور-نصب-می‌شود

معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرا می‌گوید که نشست کمیته سرمایه‌گذاری بین‌الوزارتی پیرامون طرح نصب اسکنرهای الکترونیکی در بنادر مهم کشور برگزار کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ دفتر اقتصادی ریاست‌الوزرا در خبرنامه خود امروز(چهار‌شنبه، 11 دلو) نگاشته است در این نشست روی طرح نصب اسکنرهای الکترونیکی در بنادر مهم کشور که از سوی سکتور خصوصی پیش‌کش شده بحث و گفتگو شده است.

بر اساس خبرنامه، در این نشست، روی طرح نصب اسکنرهای الکترونیکی در۱۲ بندر کشور توسط گتفتگو شده و برای تایید و منظوری به کمیسیون اقتصادی راجع شده است.

معونت اقتصادی ریاست‌الوزرا می‌گوید که در این نشست، نمایندگان وزارت ترانسپورت و هوانوردی گزارشی از ارزیابی پروژه اعمار تیرپارک توسط سکتور خصوصی در ولسوالی مهمندره ولایت ننگرهار ارایه نمودند، با در نظرداشت تعدیلات وارد شده از سوی کمیته سرمایه‌گذاری بین‌الوزارتی طرح یادشده تایید و برای منظوری به کمیسیون اقتصادی راجع گردیده است.

هم‌چنین به کمیته‌های مؤظف وظیفه سپرده شده، تا با در نظرداشت نظریات کمیته سرمایه‌گذاری بین‌الوزارتی زوایای مالی، اقتصادی و تخنیکی طرح‌های یادشده را بررسی و گزارش خویش را در وقت معین ارایه نمایند.

اسکنر‌های الکترونکی در بنادر کشور نصب می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد