اشرف-غنی-لین-برق-کیلو-ولت-را-افتتاح-کرد

رییس جمهور غنی طی مراصم خاص در ولایت پکتیا، لین برق ۲۲۰ کیلوولت ارغندی- گردیز و سب استیشن ۲۲۰ کیلوولت گردیز را افتتاح کرد.

به گزارش افغان نیوز: اشرف غنی، رییس جمهور کشور طی مراسم خاص، لین برق ۲۲۰ کیلوولت ارغندی- گردیز و سب استیشن ۲۲۰ کیلوولت گردیز را افتتاح کرد.

ظرفيت عمومی این لين ٣٠٠ مگاوات می باشد و در حال حاضر ٣٢ مگاوات برق را به سب استیشن گردیز انتقال می دهد که در نتیجه آن ۴۰هزار خانواده در ولایت های پکتیا، لوگر و خوست از روشنایی برق مستفید خواهند گردید.

رییس جمهور، همچنان پس از معاینۀ قطعۀ تشریفات نظامی، در جلسۀ امنیتی که در آن رهبری و مسوولین ارشد نظامی کشور حضورداشتند، اشتراک کرد و گزارش اجراآت اخیر را در رابطه به‌پلان‌های امنیتی استماع نمود.

مسوولین امنیتی ضمن قدردانی از رئیس‌جمهور کشور به‌خاطر توجه به‌مسایل امنیتی و ارائه گزارش مفصل امنیتی ولایت پکتیا، اطمینان دادند که نیروهای ملی، امنیتی و دفاعی با تشریک مساعی و انسجام کامل، برای دفع و طرد دشمن و  خثنی‌نمودن دسیسه‌های آنها از هیچ‌نوع تلاش دریغ نمی‌کنند.

اشرف غنی و سرقوماندان اعلی قوای‌مسلح، پس از استماع و ارزیابی وضعیت امنیتی پکتیا، از قربانی، دلیری و تلاش‌های رهبری و منسوبین ملی، امنیتی و دفاعی کشور در راستای دفاع از وطن و سرکوب تروریستان، ستایش‌کرد.

رییس‌جمهور محمداشرف غنی به‌مسوولین امنیتی و دفاعی پکتیا هدایت‌داد تا از طریق بسیج بیشتر و پلان‌گذاری‌های منظم محاربوی، لانه‌های دشمنان را نابودسازند و در تأمین امنیت سراسری آن‌ولایت، بیشتر از پیش تلاش ورزند.

اشرف غنی لین برق 220 کیلو ولت را افتتاح کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد