اعتراض-با-لباس-های-آدم-خواران-در-شهر-کابل

شماری از مردمان عادی با پوشیدن لباس های آدم خواران در مقابل دروازه های سفارت خانه های ایران، پاکستان، روسیه، چین و دفتر یوناما در کابل دست به اعتراض زدند.

به گزارش افغان نیوز: شماری از مردم عادی و خبرنگاران، امروز دوشنبه( 20 حوت) با لباس های خون آلود، نقابهای آدم خواران را بر صورت شان گذاشتند تا به کشورهای همسایه و حامیان تروریزم در افغانستان نشان دهند که چهره های واقعی قاتلین مردم را به نمایش بگذارند.

سید داوود یعقوبی یکی از معترضان و روزنامه نگار 20 گروهای تروریستی به شمول طالب و داعش را که از کشورهای پاکستان، روسیه، چین و ایران برای آدم کشی در افغانستان فرمان می گیرند، آدم خواران می نامد که جان سه میلیون انسان را طی 50 سال در افغانستان گرفته اند.

آقای یعقوبی که کشور پاکستان را مرکز پرورش آدم خواران می داند، می گوید؛ آنان همواره امنیت و آسایش مردم افغانستان را بر هم زده و روزانه جان ده ها انسان بی گناه را می گیرند.

این معترضان، کشور ایران را نیز از قاتلین و آدم خورانی می پندارند که مردم بی پناه و مهاجر افغانی مقیم این کشور را به نام گروه فاطمیون به قربان گاه فرستاده و از آنان به نفع شان استفاده می کنند.

فرشته یک تن از اعتراض کنندگانی که با نقاب آدم خوران و لباس خون آلود در این راهپیمایی شرکت کرده است می گوید که به منظور نمایش چهره زشت آدم خوران این نقش را بازی کرده تا به سازمان ملل نشان دهد که مردم افغانستان از خون ریزی و آدم کشی به تنگ آمده و بیزار اند.

بانو روینا که لباس زامبی و نقاب آدم خواران را بر چهره دارد نیز این کار را از شوق نه بلکه از مجبوری می داند و اظهار می دارد که این نمایش ها در کشورهای دیگر به خاطر انتحار و انفجار نتیجه داده است و به همین دلیل امروز راهپیمایی را به این شکل راه اندازی نموده اند.

معترضان از حکومت صلح می خواهند و به جنگ و کشتار مردمی نه می گویند و مسیر حرکت اعتراضی شان را مقابل دروازه های سفارت های پاکستان، ایران و در نهایت مقابل دفتر یوناما در کابل تعیین کرده اند.

اعتراض با لباس های آدم خواران در شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد