اعلام-جدیدترین-قیمت-تکت-پروازهای-داخلی-افغانستان

اداره‌ی هوانوردی ملکی، پس از شکایت شماری از شهروندان کشور، نرخ‌های پیشنهادی شرکت‌های هوایی داخلی را مورد تأیید قرار داد.

به گزارش افغان نیوز: اداره مستقل هوانوردی ملکی، شب گذشته (۱۴عقرب) با نشر بیانیه ای گفت که نرخ های پیشنهادی شرکت های داخلی که قبلا به این اداره رسیده بود، پس از بررسی با در نظر داشت مصارف هواپیماهای شرکت ها در بخش های مختلف، با حضور نمایندگان این شرکت بر اساس محاسبه هزینه عملیاتی شرکت های هوایی در بخش های مختلف، مورد تایید قرار گرفته است.

در بیانیه این اداره به شرکت های هوایی داخلی و تمام شرکت های سیاحتی که بلیط شرکت های هوایی را به فروش می رسانند، هدایت داده شده تا در مطابقت با قیمت های تعیین شده در بخش های پروازی عمل نمایند.

در بیانیه اداره هوانوردی ملکی تاکید شده، با شرکت های هوایی که از قیمت های منظور شده تخلف ورزند، برخورد قانونی می شود.

همچنین شرکت های سیاحتی متخلف حق فروش بلیط را از دست داده و شرکت های هوایی داخلی موظف اند امتیاز فروش بلیط آن ها را مسدود کنند.

اداره هوانوردی ملکی خاطرنشان کرده است که شرکت های هوایی سر از صدور این مکتوب، پلان تغییر بلیط و انصراف از مسافرت را در مطابقت با ماده ۶۴ قانون هوانوردی ملکی تنظیم کنند.

این اداه همچنان شرکت های هوایی را مکلف ساخته که در تمام بلیط های صادره شان، شماره تماس برای ثبت و اخذ شکایات مسافرین را درج کرده و به شکایت ها رسیدگی موثر نمایند.

اعلام جدیدترین قیمت تکت پروازهای داخلی افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد