اعمار-سرک-دارالامان-با-هزینه-شخصی

سفیر صلح جوانان افغانستان، سرک دارالامان الی قطعه عملیات های خاص کماندو را با هزینه شخصی خود(۶ میلیون افغانی) اعمار و داغ گیری کرده است.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: حامد سلطانی، سفیر صلح جوانان افغانستان سرک دارالامان الی قطعه عملیات های خاص کماندو  را اعمار و داغ گیری کرده است که هزینه آن ۶ میلیون افغانی میباشد.

آقای سلطانی می گوید: کشور تنها توسط حکومت آباد نمیگردد بلکه باید مردم نیز در ساخت و ساز ان اشتراک کنند و هر کس به اندازه خودش در آبادانی کشور سهیم شوند.

سفیر صلح جوانان کشور تاکید کرد: هدف از اعمار سرک دارالان الی قطعه عملیات های خاص کماندو کمک به مردم بوده است که بارها برای آبادانی این سرک اعتراض مدنی کردند و هیچ کس توجه نکرد.

او افزود: مردم در مسیر این سرک به دلیل خرابی بیش از حد زخمی شدند و جان های خود را از دست دادند اما کس نبود که توجه به وضعیت این مردم کنند.

آقای سلطانی گفت: رئیس جمهور غنی وی را تشویق کرده است که با پول شخصی خود اقدام به اعمار یک سرک برای محروم ترین مردم کابل کرده است.

وی از تاجران و سرمایه داران کشور نیز خواست که این کشور تنها توسط دولت آباد نمی گردد بلکه باید تاجران و سرمایه داران نیز در آبادانی این کشور سهیم شوند و هر کس به اندازه خود اش.

قابل ذکر است که این سرک از دارلامان شروع الی قطعه عملیات های خاص کماندو به طرف چهار آسیاب و لوگر ادامه دارد.

اعمار سرک دارالامان با هزینه شخصی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد