افتتاح-پروژه-برق-برای-۲۶-هزار-خانواده-در-غرب-کابل

شرکت ملی برشنا، پروژه بزرگ برق رسانی و راه اندازی ۲۶۲ پایه ترانسفر را برای ۲۶ هزار خانواده در ناحیه سیزده هم دشت برچی کابل افتتاح کرد.

 به گزارش افغان نیوز: امان الله غالب، رییس شرکت ملی برق کشور گفت:"  این جکشن شامل ۲۶۲ پایه ترانسفارمر در ساحه جنوب غرب شهر کابل می‌باشد که قرار است ۲۶ هزار خانواده از روشنایی برق آن مستفید شوند.

وی افزود که این پروژه باید حدود ۶ ماه پیش به بهره‌برداری سپرده می‌شد؛ اما مسئولان قبلی شرکت ملی برق در این زمینه کوتاهی کرده است.

آقا غالب خاطرنشان ساخت؛ تنها این پروژه نیست که کارش به تاخیر افتاده، بلکه چندین پروژه دیگر در شهر کابل نیز از چندین سال به این طرف ناتمام باقی مانده است.

وی به شهروندان کابل اطمینان داد که تمامی پروژه‌های نیمه‌کاره را تا پایان سال ۱۳۹۷ به پایه اکمال خواهد رساند.

رییس شرکت ملی برق تصریح کرد، بسیاری از شهروندان کابل از نوع و زمان میتر خوانی شکایت داشتند، از این رو ما تصمیم گرفتیم که شماره تلفن تمام مشترکین خود را ثبت نموده و مصارف برق‌شان را در وقت تعیین شده آن از طریق پیام کتبی به موبایل‌شان ارسال نماییم.

وی تاکید دارد که دولت و شهروندان باید در قسمت تامین امنیت انجینران و کارمندان شرکت ملی برق توجه لازم را اتخاذ نمایند؛ زیرا این اداره فقط هدف خدمت‌گزاری به شهروندان را دارد نه چیزی دیگری.

غالب گفت، این جکشن با هزینه ۴۵.۶ میلیون دالر از کمک بانک انکشاف آسیایی ساحته شده که ۲۶۲ ترانسفارمر را شامل می‌شود و ۲۶ هزار خانواده از آن مسفید خواهند شد.

افتتاح پروژه برق برای ۲۶ هزار خانواده در غرب کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد