افتتاح-یک-شرکت-حمل‌ونقل-هوایی-در-کابل

مسوولان وزارت صنعت و تجارت در افتتاح شرکت لوژستیکی مفید کارگو هوایی می‌گویند که مشکلات تاجران در پاکستان حل شده و از تولیدات گنندگان داخلی خواست تا با معیاری‌های بین‌المللی کار نمایند.

به گزارش افغان نیوز؛ شرکت لوژستیکی مفید کارگو هوایی به عنوان نخستین شرکت کارگوی هوایی در کشور بامداد امروز (شنبه، ۲۳ ثور) در میدان هوای کابل افتتاح و به کار آغاز کرد.

نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت در افتتاح این شرکت لوژستیکی گفت که تجارت و بازار رقابتی یکی از عنصر رشد کشور است.
عزیزی افزود که امارت اسلامی از سکتور خصوصی حمایت همه جانبه می‌کند و از تولیدکنندگان داخلی خواست تا در تولیدات محصولات با کیفیت توجه جدی و اعتماد مشتریان را حفظ نمایند.


او تاکید کرد که تجاران و سرمایه‌گذاران در بخش کارگوی هوایی مشکلات زیاد داشتند اما؛ با آغاز فعالیت این شرکت از مشکلات شان کاسته خواهد شد.
سرپرست وزارت صنعت و تجارت درباره‌ سفرش به کشورهای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان گفت که از ساحات مختلف بنادر کشورهای همسایه دیدن نموده و وزارت صنعت و تجارت خواستار بیلانس تجارت در این کشورها است.
‏محمدیونس مومند، معاون نخست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری در افتتاح این شرکت گفت که تجارت در تمامی کشورها به صورت نورمال جریان دارد و خواستار حمایت همه‌جانبه مسوولان امارت اسلامی از بازرگانان و سرمایه‌گذاران کشور شد.
‏محمد فروتن رییس، اتاق زراعت و مالداری گفت که تجارت و سرمایه‌گذاری در کشور یکی از عناصر اساسی و مهم در کشور می‌باشد.
فروتن از مسوولان میدان هوای کشور خواست که در جریان صادرات کالاهای تجاری به اموال سریع‌الفاسد کشور اولویت دهند.
عبدالکریم عارفی، یکی از سرمایه‌گذاران کشور گفت که امروز همزمان با افتتاح این شرکت، ۱۸ تن کالای تجاری از کشورهای مختلف وارد میدان هوای کابل شده است.
عارفی افزود که این شرکت میان کابل و دوبی فعالیت خواهد داشت و بنابر عدم اخذ دیمرج از کالاهای تجاری، نسبت به سایر شرکت‌ها فعالیت‌اش متمایز می‌باشد.

آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

افتتاح یک شرکت حمل‌ونقل هوایی در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد